Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Lina med Liten skrev 2008-07-29 22:08:58 följande:
    Oj måste det va hela shoppar m jeans Jag har handlat lite överallt... Rebel är bra tycker jag... Champagne med....
    Näädå, bara där finns jeans
    Kommer nog hålla till runt Kungsgatan, finns där några fina jeans?
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Incommunicado skrev 2008-07-29 22:16:49 följande:
    minishop finns ju, men de säljer ju t ex Molo, inte alls vad du letar efter....
    Näää inte alls Jag gillar INTE Molo
    Vad heter Minishops gata då?
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Incommunicado skrev 2008-07-29 22:22:56 följande:
    hon behöver ju inte ta babystorlekarna 

Blir nog som vanligt, MASSOR med shopping till barnen och jag får gå med rumpan bar

Men om Minishop ligger sååå nära Kungsgatan blir det svårt att låta bli att slinka in där!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Preggi skrev 2008-07-29 22:25:25 följande:
    Godkväll!Det gick att koppla upp sig från det här landstället med.. Har det kommit upp nyheter nånstans? annacill?
    God kväll
    Hippo vet jag har fått lite nytt.
    Incommunicado skrev 2008-07-29 22:27:15 följande:
    jag längtar hem till den här, den borde ligga på lådan nu...www.freshmilk.se/popup_image.php&ima...
    Fiiin!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Lina med Liten skrev 2008-07-29 22:37:25 följande:
    nä nu blir det sängen här! natti natti!
    Här också!

God natt!!!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Incommunicado skrev 2008-07-29 22:31:57 följande:
    Är det bara rumpan det gäller kan du nog täcka den med lite planeter eller stjärnor?
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    God morgon 

Här vi uppe INNAN tuppen idag! Barnen skulle upp kl 05, gääääääsp! DEt är liiite för tidigt enligt mig, vad göra då liksom? Men de hade visst mycket att göra med duplo
    Ja, nu hoppas jag de sover en stund efter lunchen så mamman också kan blunda lite

Jag är sååååå hoppingsugen! Men ska nog vänta till helgen (om jag kan).
    Bara drygt 2 timmar till postis kommer Förhoppningsvis med paket till mig (Hilda).
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Myris83 skrev 2008-07-30 07:58:43 följande:
    Gomorgon!!Skönt å höra att det är fler som är uppe i ottan...Jag vet inte vad det har tagit till Elsa, hon vakna också fem....Och hade ju knappast sovit färdigt för hon däcka klockan sju igen men nu känns det ju så konstigt å lägga sig igen. Ska till Ullared idag och shoppa!!
    Kul med Ullared!!!! Vill också dit, men väntar nog till semestrarna är slut, vill inte trängas
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    ängeln83 skrev 2008-07-30 12:24:37 följande:
    Ååååh, fick paketet från Linas fönster, SÅ nöjd.
    Jag väntar också från Linas, när beställde du? Jag beställde & betalade i fredags men ha rännu inte fått paket.
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

Snacka om dramatisk förmiddag här.
    Vi hade varit på lekparken och Love ville i vanlig ordning inte gå in, så han cyklade ner till skogen (ca 50 m från huset). Jag tog Melker & Hilda och gick upp med dem till lägenheten, och tänkte att Love kommer väl, men det gjorde han ju inte Så jag fick springa ner till skogen för att hämta honom, och var då tvungen att lämna Melker & Hilda i lägenheten. När jag kommer upp med Love till lägenheten är dörren LÅST Förvånad Melker hade låst och min väska med nycklar & mobil var inne i lägenheten. Och när jag bad honom låsa upp sa han "vill inte". Gahhhhhhh vilken panik jag hade!!!!!!!!!!
    Sprang efter vaktis, men de kan inte öppna. Fick låna deras telefon och ringa efter älsklingen. Så efter 30 min kommer han och under tiden har både Melker & Hilda skrikit som galningar.
    Melker var helt slut efter den persen så han somnade, och Hilda också.

Så nu har jag tröstshoppat lite planeter, ny varukorg till buggan & en skip hop dash

Nygift & nyförälskad!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10