Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ängeln83 skrev 2008-07-29 20:53:37 följande:
    Visst är dom fina Stjärnor kan man aldrig bli trött på.Hum, prisklass?Jag köper dom flesta jeansen från Bikbok, kanon passform till lilla mej och shyssta priser.
    Prisklassen har jag inte tänkt så mycket på Bara de passar jättebra och är snygga.
    Sååå svårt att hitta jeans tycker jag. De flesta jeans börjar ju på längd 32 och det är för långt till mig
    Men ska kolla bik bok, har inte gjort det.
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Duntoffla skrev 2008-07-29 20:57:07 följande:
    Lyllo dig! älskar verkligen Göteborg men det blir nog inte denna sommar. Hittar alltid bra med kläder när jag är där fast det är samma butiker som hemma
    Ja, de har ju liiite större utbud i affärerna än här
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    ängeln83 skrev 2008-07-29 21:07:16 följande:
    Dom flesta jeans är för långa för mej också, men bikbok:s passar super bra, köpte ett par i början på sommaren, nu på rean roffade jag åt mej 2 par till likadana, dom är super snygga, sköna och sitter som smäck.
    Låter ju kanon!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Jen80 skrev 2008-07-29 21:12:17 följande:
    Loveliva: Va fint stjärnlinnet med de blå och röda stjärnorna är. Har inte tyckt att de färgerna är nåt speciellt innan, men tycker om det mer och mer. På din sötis var det jättefint!
    Tack
    ängeln83 skrev 2008-07-29 21:13:11 följande:
    Eller hur Detta är mina favvisar
    Åhhh! va snygga!!! Bra med resår om man är kort i rocken Ska absolut kolla Bik bok!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    ängeln83 skrev 2008-07-29 21:32:17 följande:
    Oooh vilken dröm jag har fått nu, detta huset vill jag att vi ska bo i, o i butikslokalen ska jag ha en affär med bara danska kläder. Hela huset är bara SÅ läckert. Vad tycker ni, ska jag plocka fram valp ögonen? www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/209828
    Tycker jag absolut du ska göra!!!!!!!!!!!!!!
    Vilket hus!!!!!!!! Så snyggt! ÄLSKAR svart & vitt! Gahhhhhh!
    Kööööööööööööööööp

Jag kommer att handla hos dig OFTA!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    ängeln83 skrev 2008-07-29 21:41:54 följande:
    Det har du ju rätt i Valp ögonen kommer absolut titta fram så fort gubben kommer hem.
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    ängeln83 skrev 2008-07-29 21:43:00 följande:
    Svart/vitt är det snyggaste som finns, så stil rent. O du bor ju inte så jätte långt ifrån heller, så du måste bli en stor kund, dessutom kan du ju hänga med upp i till den svart/vita våningen för en latte stund
    Absolut latte i svart/vitt rum!
    Jag kommer bli största stamkunden!!! Jag & min "lilla" familj kanske kan få hyra en liten del av övervåningen???
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Duntoffla skrev 2008-07-29 21:43:53 följande:
    Ja, men bra om man ska sälja kläder fram med valpögonen! bra pris som sjutton ju!
    Vad är priset?
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Lina med Liten skrev 2008-07-29 21:51:12 följande:
    står ju i länken... 2,4 som utgångspris...
    ursäkta dååååå
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Lina med Liten skrev 2008-07-29 21:51:12 följande:
    står ju i länken... 2,4 som utgångspris...
    Ge mig lite förslag på bra jeansshoppar i Gbg!!!! Ska tillägga att det är JAG som ska ha nya jeans
    Nygift & nyförälskad!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10