Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Gokväll-

Söööt bubbelgumma i snacktråden och super fin klänning. Känner att bebben behöver minst 2st småfolk plagg till hösten.

Butte, vv kläderna jag suktade efter igår till storasyster var för att hon skulle matcha bebben om jag vann denna
    http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=70079788  (inte min auktion).

Men den börjar gå galet högt så jag har nog lagt ner nu, vill inte betala MER än för en ny känns det som. Fast det är helt klart deras snyggast velour byxdress.
    Så nu blir det nog bara villervalla mössor iaf.

• gosmamman
    Weronica skrev 2008-08-15 19:43:11 följande:
    Jag köpte mitt från babyshop.se
    Jätte fint moonkids lass du hade i bt, ser ut som dom är jätte mysiga.
  • gosmamman
    ängeln83 skrev 2008-08-15 20:02:00 följande:
    Man gör ju verkligen inte det O man hinner ju knappt titta i BT, annars får man ju all shopping lust därifrån Får väl se hur mycket jag shoppar nästa vecka nu då, är super sugen på ett par NS jeans, och det behövs faktiskt, Liam har bara 1 par jeans just nu.
    Låter som en toppenndagSkrattande, tyvärr har vi haft en hel del regn emellan åt Fundersam.
    Jätteduktigt att inte shoppa på hela vecka. Hade du bestämmt det eller har det bara blivit så?
  • gosmamman
    ängeln83 skrev 2008-08-15 20:11:13 följande:
    Första dagen här på typ 2 veckor som det inte regnar på hela dagen, då gäller det att ta vara på den, på söndag skulle det tydligen bli regn igen Visst är jag duktig Naeh, det bara blev så, har ju inte hunnit nu när jag jobbat.Får väl ta igen det nästa vecka
    Ja men imorgon tror jag det ska va fint också (iaf här) men söndag var det väll mega regn i heeela sverige.
    Man är lite slut på kvällarna efter jobb så man orkar inte riktigt på samma sätt då.

Ikväll ska jag lägga mig senast 21.30, har varit såååå svintrött senaste mornarna så jag måste lägga mig i tid.
  • gosmamman
    svischan skrev 2008-08-15 20:15:53 följande:
    Godkväll i tråden, länge sedan jag var inne och kikade nu. Underbara fina barn och kläder i BT, slängde dit ett par stycken på min skatt också.Hoppas alla haft en härlig semester med glada barn och mycket shopping=) Jag har inte shoppat på någon vecka nu, känns alltid så tomt när man vet att postlådan inte kommer bli full... Jag ska bli faster i oktober, funderar på om jag ska shoppa något på rea, eller köpa höstnyhet när barnet väl är ute. Molo snackar vi då alltså. Föräldrarna har bara sett den Molo som M haft på sig när vi träffas, så de bryr sig inte ifall det är en gammal säsong. Vad ska man köpa isf, när man inte vet kön? De är traditionella av sig, inget unisex där inte=)
    Men om dom e traditionella så kanske du ska vänta tills bebis är ute?
    Eller kan dom tänka sig unisex som i brunt, beige, vitt, orange osv? som verkligen är gjort för både pojk o flick eller vill dom att kläderna ska "avslöjande"
  • gosmamman
    ängeln83 skrev 2008-08-15 20:13:56 följande:
    Lite har det ju kommit, Ajabaja och Kullerbyttan vet jag.
    Ja men då kikar jag där, tack snälla du.
  • gosmamman
    ängeln83 skrev 2008-08-15 20:13:56 följande:
    Lite har det ju kommit, Ajabaja och Kullerbyttan vet jag.
    gosmamman skrev 2008-08-15 20:19:34 följande:
    Ja men då kikar jag där, tack snälla du.
    Pingusarna är ju bara fööör sööta, hoppas verkligen som kommer i tröja för då är dom ett måste.
    Jag skulle sååå gärna vilja ha en tröja fr småfolk till bebben med buss, taktor, helikopter el liknande men jag tycker dom e lite för pojkiga.
    Jag gillar dom röda bussarna men inte den blå bakgrunden, ingen av mina töser passar speciellt bra i blått (inte jag heller) men kanske kan den gröna med helikoptrar han passa bebben?
  • gosmamman
    svischan skrev 2008-08-15 20:25:13 följande:
    Det är bara att jag är så bebisklädershoppingsugen=)Om det var jag som skulle ha en liten hade jag shoppat som bara den, men som det är nu så har M på tok för mycket kläder och jag vill köpa smått... men jag väntar nog, höstens molo lär juh inte ta slut i mini storlekarna. Jag kommer dränka den där ungen i molokläder=)
    Hehe, kan inte du bli moster till mitt nästa barn . Nä inte tar de små strl slut heller. Det är alltid fr 80 och uppåt det är slut.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10