Tjollabolla skrev 2008-08-21 20:02:54 följande:
Tack!! Det är en annan förskola. Jag ska jobba 75% (fast det är en heltidstjänst så jag kan gå upp när jag vill!) och det är på 1½ år. Det andra var bara fram till jul. Det är ett väldigt invandrartätt område så det är nog en utmaning. Men det känns bra!! Nääe, Milo ska sova borta för första gången! Han ska vara hos mormor och morfar. Hade aldrig gått att han den busen med på ngt sånt nu, hehe. Kan se framför mig hur han står och hoppar på borden och river rubbet där Ska bli kul och se hur det går att sova borta, vi har aldrig haft behov av det förrän nu. Fast mormor är ju som hemma för honom, så jag tror inte han bryr sig direkt. Ja ska bli skönt att få lyxa lite! Imorgon ska jag dessutom gå till frissan och klippa mig och permanenta mig! Har velat länge, men inte vågat. Men nu så Hur går det i skolan? Har du börjat? Känns det bra?
Vad toppen med jobbet, det kommer gå suuuper bra.
Låter heeeelt underbart, bröllop e ju så fantastiskt roligt.
Ja, jag har börjat. Vi har haft kursstarterna nu och fått lite hemuppgifter men inte riktigt kommit igång med pluggandet. Det tar nog fart under nästa vecka.
Det känns iaf jätteroligt och spännande att vara i skolan igen