Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-08-11 22:28:55 följande:
    visst är den! den ska visst komma i tröja också
    *hoppas hoppas*

Nu säger jag godnatt och sov gott.
  • gosmamman

Gokväll!

Preggi-Guud så fin P är i sina prick bysser

nikki- det har varit en bra vecka för din postlåda denna vecka *AVIS*

• gosmamman
    mortillsju skrev 2008-08-12 19:26:07 följande:
    Vet ni? jag tycker nästan inget är fint ute i butikerna nu...mer än molo *skadad?* Försöker gilla lite av meandis i alla fall för att få lite variation. men det är tufft
    Jag har gått o funderat på detta med me&i idag. Dom är ju relativt dyra och då förväntar an sig att dom är lite nyskapande och jag har gillat mkt av deras kläder hittills och hittade äben några godbitar i nya kollektionen. MEN denna säsong verkar typ halva kollektionen gått ut på att "härmas".

Svampar=Esl och lindex redan gjort
    Gitarrer= Mini rodini, lindex och åhlens redan gjort
    Robotar= Mini rodini och lindex redan gjort

Det känns liksom lite torftigt på nått sätt.

Förlåt för mitt OT, nu ska jag leta molo älgbysser
  • gosmamman
    Flisann skrev 2008-08-12 19:42:21 följande:
    Fick in bildern, de blev små men klickbara. Hur får man dem stora?
    Kikade in hos dig, oj vilken fin familj ni har och grattis till sonen. Vad är det för hund ni har? hur gammal är den?

Nu är jag ot igen *sorry*
  • gosmamman
    Flisann skrev 2008-08-12 19:42:21 följande:
    Fick in bildern, de blev små men klickbara. Hur får man dem stora?
    Vart köpte du minirodini bodyn? är den ny? känner inte igen den, ser jättefin ut
  • gosmamman
    Preggi skrev 2008-08-12 20:42:43 följande:
    Jag lovar. Imorgon måste jag tillbaka till vildänglar och lämna tillbaka eBBe jeansen jag köpte till P. Så jobbigt men de var för dyra för att bara ligga och skräpa. Får se om jag hittar nåt annat? P vill inte ha andra jeans än NS. Jag håller verkligen med om att molo har lyckats i höst.
    Varför vill hon inte ha eBBe jeansen? Tycker hon dom e obekväma eller har hon bara fastnat för NS?
  • gosmamman
    Preggi skrev 2008-08-12 21:10:14 följande:
    Jen80, Jag mådde jättedåligt när P började på dagis förra året. Men jag märkte snabbt att hon älskade det och älskar det fortfarande. Jag tror att det är bra med barn för dagis och att de erbjuds stimulans och utvecklas på ett sätt man inte kan erbjuda dom hemma. Men jag har så svårt att släppa taget. Sen är jag jättenervös för att börja mitt nya jobb med. Jag tror det spelar inte ganska mkt med. Gosmamman, hon säger att dom är hårda och kliar. Sen var dom ju för stora med så dom satt inge bra. Men jag tyckte att dom var jättefina! Ska nog testa en strl mindre.. Jag tror att NS sitter skönare och slappare och är skönare att leka i.jompa, vilka fina semester bilder. Så fina söta barn du har!
    Jaha, jag som funderar på att köpa ebbejeansen i present till min kusins son som heter just Ebbe. Men då kanske jag ska skippa dom då??? Var dom mjuka i jeans tyget?
  • gosmamman

Gokväll!

Vet ni, jag sitter häroch är helt nervös och spännd. Jag var till komvux idag och skulle bara prata lite med studievägledaren och huxflux sitter jag här med en studieplan och papper om csn lån.
    Om rektorn godkänner min sena ansökan så börjar jag på MÅNDAG Förvånad, jisses jag som inte ens talat med sambon. Ringde ju dit nu på em och fick komma ner direkt och väl där gick allt kulsnabbt.

Det positiva är iaf att jag VET vad jag gör i höst och slipper ams och studiecentret ligger 300m från dagis.

Önska mig lycka till att berätta för sambon. Han vill att jag ska hitta ett mega bra jobb som ger 20 000 i mån så han kan softa (han tror att det funkar så att ska jobb för han har alltid blivit erbjuden jobb och aldrig behövt söka några, man så har han penis också).

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10