• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tildamamman skrev 2008-08-17 21:35:54 följande:
    Äsch! Sälj billigt till mig så kan jag sälja på The T sedan *mohahaha*
    Bra idé!
  • Preggi
    Duntoffla skrev 2008-08-17 21:38:17 följande:
    God kväll!Äntligen kommer man in här.Vad händer? Något kul?Butte- jag vet att du svarat förut men jag frågar igen eftersom minnet är kort Vet du vilka färger lurvjackorna kommer i? Vet du ex om den bruna som finns i overall kommer som jacka? Mina auktioner är uppe i 2100 nu så jag är nöjd. Hoppas på ökning sista dagarna.
    hahaha! kollade nu mina är uppe i 178:- *undrar vad jag ska köpa för dom pengarna*
  • Preggi
    Duntoffla skrev 2008-08-17 21:42:54 följande:
    Preggi- jag tror att det kommer att dra iväg på slutet samt att ett lägre utpris lockar mer köpare. Men då får man ha is i magen och i värsta fall sälja något FÖR billigt... Svårt det där för man vill ju inte gå back. Mina auktioner som haft 1 kr i utrop (särksilt Molo och Småfolk) går alltid upp
    Jag har förstått att jag skulle ha satt lägre utpris men jag har inte så mkt koll än så jag körde en safe första omgång och satte det lägsta jag kunde tänka mig att sälja för. Utom NS då.
    Jag har en påse med småfolk som ska ut med. De kanske går bättre..
  • Preggi
    nikki2006 skrev 2008-08-17 21:47:49 följande:
    Vi kan gå på mc donalds
    Då får vi gå ensamma för det räcker inte till mat för hela familjen..
  • Preggi
    Duntoffla, Många småfolk är ju från när M var bebis så jag vet inte hur eftertraktade de är. Får se om jag vågar sätta 1kr på alla eller om jag safar lite till.. Det känns som molo är ett säkrare kort..
    Jag velar om molo lurv jag med. Tycker att dom är så himla fina men så synd att de inte är vindtäta.. Men dom ska nog ha varsin ändå. En grå med rosa och en lila med röd tror jag. Men jag vill se alla först..
  • Preggi
    nikki2006 skrev 2008-08-17 21:51:34 följande:
    jag har rabatt, jag jobbar där. Kom och hälsa på mig så fixar jag gratis glass hi hi
    Bor inte du i Skåne? Jag har inte råd att åka dit..
  • Preggi
    nikki2006 skrev 2008-08-17 22:03:03 följande:
    Synd men erbjudandet är kvar om du någon gång kommer hit
    Tack.. Jag får lägga ut lite mer på T..

Duntoffla, jag trodde det med att vissa gamla gick rätt bra som tex miniapple men vi får se. Jag håller lite på mina godbitar.
    Hihi, Noel väger mer än vad Matilda gjorde på 18 mån kontrollen...
  • Preggi
    nikki2006 skrev 2008-08-17 22:09:22 följande:
    nej kudden kallar nu men sov gott alla, vi hörs imorgon (min födelsedag)
    Godnatt och grattis i förskott!
  • Preggi
    Duntoffla, hans pappa lagar ju en massa god mat åt honom...

Har beslutsångest över vad jag ska ha på mig på jobbet imorgon. Vill ju inte vara överklädd eller underklädd utan lite lagom. Hade varit lättare om det varit finare väder..
  • Preggi
    Duntoffla skrev 2008-08-17 22:38:52 följande:
    Haha...tro det eller ej men jag lagar oftast Noels mat. Utom vissa saker som A är mkt bättre på. Hmm... kan du inte ta antingen jeans, top och kavaj eller kanske en skjorta och svarta byxor?
    Sorry! Tog bara förgivet..
    Jag har lagt fram svarta byxor, svart tshirt och en lila kofta. Min kavaj hade visst krymt.. Jag har bara skinnjacka att ha till och vet inte vad jag ska ha för skor. Men det blir nog bra.. Ska ju inte vara där förrän 9 imorgon så jag har lite tid på mig att vela imrogon med...
    isold2003 skrev 2008-08-17 22:33:11 följande:
    Vad jobbar du med? *nyfiken*
    Plummy skrev 2008-08-17 22:33:55 följande:
    Nyfiken fråga bara, vad jobbar du med? :)
    Imorgon är första dagen på mitt nya jobb. Som ekonomiassistent.. Jag är NERVÖS!! Känns som min hjärna har varit på semester i 3 år..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10