• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Jen80 skrev 2008-08-19 22:22:09 följande:
    Jag hoppas att jag är färdig med barn . Vi kommer väl aldrig säga stopp, men jag känner att jag inte skulle orka fler.. just nu iaf. Men jag har svårt att se ett barn till i vår familj. Är sååå nöjd med mina tre barn och så stolt att jag lyckats få tre så fina barn att jag undrar om jag ens kan få en så fin till ... Ja, ni förstår hur jag menar va hehe?!? Man undrar ju verkligen hur man kan få så fina barn. Känns helt overkligt! Så ja, jag hoppas vi stannar här och inte får för oss nåt dumt . sambon tycker vi ska lämna det öppet hehe. Blir det ett "misstag" så är det ju välkommet, men inget planerat just nu. Är du sugen på fler?
    Jag förstår att du inte orkar. Du har ju fött 3 tätt. Jag har bara fött 2 tätt och känner faktiskt att det är skönt för kroppen att få vila lite. Jag vill ha 2 barn till om nåt eller ett par år tätt. Men vi får se, just nu säger min man tvärt nej. Jag tänker som du jag med. Vi har ju fått 2 helt perfekta fina tjejer, vågar man chansa en gång till?
    Just nu känner jag mig jättesugen på att börja om från början. Säkert för att jag jobbar.. Men det blir nog fler barn här...
  • Preggi
    Jen80 skrev 2008-08-19 22:31:03 följande:
    Jag råkade vinna den här ikvällwww.tradera.com/auction/auction.asp inte tänka mig att Ilon passar i rosa, men men ... Undra vad sambon kommer säga ?!?!
    Jag som skulle budat på den. Jag glömde helt bort det imorse. Grattis! Vilket fynd!
  • Preggi

Nu måste jag säga godnatt. Glömmer bort när jag sitter här att jag ska till jobbet imorgon.. Bläää! Jobbigt när man är trött på att jobba redan efter 2 dagar... haha

Shoppa väl tjejer

• Preggi

Godkväll!

Shoppas det nåt här idag?
    Jag känner mig galet shoppingsugen! Har det kommit in mer molo nånstans?

• Preggi
    jompa skrev 2008-08-20 20:59:57 följande:
    HejsanHur går det på jobbet? Jag är så nervös och har sån ångest just nu. Har varit och shoppat massa nya kläder till mig idag.
    Det går helt ok. Det är massa nytt jag måste lära mig. Det känns helt overkligt att åka dit varje dag. Jag har inte fattat att jag ska jobba där varje dag än... Det känns helt tydligt att jag trivs mkt bättre med att vara hemma.. Vi får se hur det känns efter första lönen. Då kanske det är värt att jobba?
    Kul med nytt till dig! Jag förstår verkligen din ångest. Håller tummarna att det kommer gå bra för dig och att du kommer trivas på ditt jobb.
    Tjejtriss skrev 2008-08-20 21:01:22 följande:
    Idag kom min finfina umbrella-tröja med randiga ärmar från England förresten! Beställde i helgen så det gick ju fort Den är precis så fin som jag tänkt mig!
    Jag har inte fått svar på mitt mail än.. Förstår att den är fin. En sån ska vi med ha!
  • Preggi
    Tjollabolla skrev 2008-08-20 21:03:21 följande:
    Hej! Hur är det att jobba? Så fina dom är i bt!!
    Hej!
    Det går väl sådär. Jag har lite svårt att koncentrera mig ibland. Kommer på mig själv att jag inte lyssnar och sitter och tänker på barnen, mololurv och annat kul ibland..
    Tack detsamma! Vad fin Milo är i NS jeasen. Vilken strl tog du?

Duntoffla, såg just att Matador hade fått in skidflikocrna med prickig ärm. Älskar den och funderar på om M ska få en hon med... Men jag vill helst att hon ska ha älgarna med prickig ärm. Allt bra med er?
  • Preggi
    Tjejtriss skrev 2008-08-20 21:13:08 följande:
    Nämen då. Fast jag tror att du kan beställa utan problem. 2 pund blev portot så jag betalade 349,43 Som fraltfrott i Sverige ju!
    Jag måste ju ha en sån!! Jag får maila dom igen. Jag är jätteavis på dig som har tröjan!
    Tjollabolla skrev 2008-08-20 21:15:02 följande:
    MMm jag förstår det. Jag kommer vara likadan... Jag tog 92. 86 hade nog suittit perfekt, men dom är absolut inte så stora så vi inte kan använda dom. Muddarna är ju så bra

Jag tycker dom satt fint! Matilda kan nog ha 86 hon med men 92 sitter lika bra dom.
    Det kommer nog bli lite mer NS och molo för oss.
    Jag ska nog ut till matador på lunchen imorgon..
  • Preggi

Duntoffla, vad är du ute efter? Du kan ju alltid komma förbi här och hämta. Eller så ses vi på gymmet?
    Jag är helt otroligt shoppingsugen!! Undrar om jag kan hålla mig tills imrogon?

• Preggi
    Duntoffla skrev 2008-08-20 21:48:33 följande:
    Jag vill ha den turkosa och den grå bodyn med stjärnor. Men KÖÖÖÖP skidflickorna då!
    Jag måste ju vänta tills imorgon ju i butiken.. Annars kommer ju Fredrik hem först och öppnar paketet... Nu kan jag ju smyga hem den i väskan..

Det är fest på mitt jobb imorgon så jag måste gå och lägga mig nu.

Godnatt! Shoppa väl!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10