Tjejtriss skrev 2008-08-15 22:18:35 följande:
98 finns
VAAAAAAR!!!?????

Kan du inte inboxa ditt nick till mig med. Jag blir ju nyfiken...
Tjollabolla skrev 2008-08-15 22:11:49 följande:
Haha, ja, det har du ju rätt i Vi använder inte så mkt jeans bara, men jag antar att det blir mer nu till dagis... Det håller ju mer.
Vi hade inte heller det så mkt förut men jag tycker att jeans är mkt bättre att ha ute nu speciellt om de blåser lite och de håller för lite mer när de leker ute tycker jag.
NS är verkligen helt perfekta lekbyxor...

loveliva skrev 2008-08-15 22:16:20 följande:
Jag har alltid jeans på mina pojkar när de är ute. Och NS jeansen är verkligen super!!!!! DE enda Love kan ta av & på vid toabesök också Provade EBBE jeansen på honom idag, de var skit snygga på!!! MEN han kunde inte knäppa upp knappen själv Knappt jag heller om jag ska vara ärlig. Syyynd för de är sååå snygga! Vill att han ska kunna ta på & av byxorna själv då de får göra det på dagis. Lite OT snack
Vår knapp var lite trög med men tror du inte det ger sig när man knäppt upp den några gånger? Annars kan man ju göra hålet lite större? P kunde dra ner dom utan att knäppa upp.. Jag tyckte ändå om eBBe jeansen så dom får nog bo kvar hos oss dom med. Med tanke på hur långa dom är i benen så kommer dom ju räcka länge...