• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Godkväll!

Vad shoppas här ikväll?

La just in bild på P i BT med nya NS. Vad säger ni? Visst sitter dom för baggy?

• Preggi
    ängeln83 skrev 2008-08-15 20:44:44 följande:
    PreggiFiiiiina bilder i BT.Jag tyckte nya NS var super coola, sånna ska jag också beställa.Hur är dom i modell/storlek?
    Tack! Det är modellen som heter Raw. Light skulle ju vara lite bredare..
    Jag tycker att dom är som andra NS i strl. Det här är 98 dom är lite stora men 92 är ju lagom på lillasyster...
    Line80 skrev 2008-08-15 20:45:27 följande:
    dom e jätte snygga!! vilken av modellerna är det? ser ut som light?
    lillronya skrev 2008-08-15 20:46:28 följande:
    Jättefina!! Undrar som de andra, vilka är det?
  • Preggi
    Jen80 skrev 2008-08-15 20:57:04 följande:
    Jag tycker jeansen var jättefina på henne. Men det är ju en smaksak... Är de som de första NS-jeansen? De som var så smala... Funderar på att lägga ut Liams gamla på T för jag gillar inte den modellen riktigt. Tänkte testa några av deras andra jeans. De har ju lite andra byxor från NS som jag älskar så nu vill jag bara hitta en jeansmodell som sitter fint på mina små pojkar.
    Nä, dom är inte så smala. Men den modellen har jag gillat mest. Vilken strl har du i dina du ska sälja?
    loveliva skrev 2008-08-15 20:55:24 följande:
    Jätte fina NS!!!! Tycker dem ser ut att sitta jätte bra! Hur lång är din söta tös? För det var väl stl 98?
    Jag tror hon är ca 94 lång. Men det är bara mätt här hemma så det kanske inte stämmer...
    Ska snart lägga in bild på eBBe jeansen i BT så får ni säga vad ni tycker?
  • Preggi
    loveliva skrev 2008-08-15 21:11:52 följande:
    Ok, lika lång som min Melker då, men jag beställde stl 92, hmm kanske skulle tagit 98 då????
    Han kan nog ha 92 med.. P kan ha det men dom är på gränsen till för korta.

La ut eBBe nu i BT vad tycker ni om modellen? Tycker att de sitter bra men de är ju bra långa i benen...
  • Preggi
    Buttelina skrev 2008-08-15 21:35:01 följande:
    preggi vad fiiina nova star byxorna var på din tös!!!
    Tack!
    Tjollabolla skrev 2008-08-15 21:34:57 följande:
    Hej flickor! IDag har jag varit i Malmö och gått i alla roliga barnaffäer, bombom, harmoni, Ajabaja och Lyckylittleme utan att köpa något åt Milo!! Bra gjort va?! Köpte en katvig velourjacka till min kusin som fyller 4 dock, den rosa/vita. Såå fin!
    Oj, det var duktigt!! Det borde du ju nästan fira med lite kvällsshopping..
  • Preggi
    CamillaJ skrev 2008-08-15 21:48:09 följande:
    God kväll!!Nyss kommit hem från jobbet, har ont i huvudet Usch.Åh preggi ...fiiiiina P Åh så många fina bilder i bildis!!
    Tack! Vad tråkigt att du har ont i huvet! Krya på dig. Hur går det med inskolningen?
    Tjollabolla skrev 2008-08-15 21:55:24 följande:
    Hehe, det var ju inte frivilligt precis Jag hittade bara inget. Vill ha nyyyyheter! Preggi, dom NS var gryyymt snygga! Jag har innan sagt att jag inte lägger 400 på ett par jeans, men dom blev jag verkligen sugen på. Hur är dom i modellen?
    Jag hittar inte heller nåt i butikerna. Var runt i stan både i tisdags och idag. Jag hittade ju dom där jeansen NS och eBBe. Jag har tyckt att 400 har varit för dyrt för jeans jag med men jag vet av erfarenhet att jeans är nåt som jag tycker att det är värt att lägga extra på för de passar till allt och vi använder dom mkt. Så har vi ju en lillasyster här med som kan ta dom sen. Så är det ju superbra andrahansvärde på NS.
    Hur menar du i modellen? Jämfört med andra NS?
  • Preggi
    Tjejtriss skrev 2008-08-15 22:06:03 följande:
    Har hittat umbrella-tröjan jag vill ha, äntligen! Preggi, vilken strl skulle du ha?
    Vart då? I sverige? Jag är ute efter 98 eller kanske 92?
  • Preggi
    Tjejtriss skrev 2008-08-15 22:18:35 följande:
    98 finns
    VAAAAAAR!!!????? Kan du inte inboxa ditt nick till mig med. Jag blir ju nyfiken...
    Tjollabolla skrev 2008-08-15 22:11:49 följande:
    Haha, ja, det har du ju rätt i Vi använder inte så mkt jeans bara, men jag antar att det blir mer nu till dagis... Det håller ju mer.
    Vi hade inte heller det så mkt förut men jag tycker att jeans är mkt bättre att ha ute nu speciellt om de blåser lite och de håller för lite mer när de leker ute tycker jag.
    NS är verkligen helt perfekta lekbyxor...
    loveliva skrev 2008-08-15 22:16:20 följande:
    Jag har alltid jeans på mina pojkar när de är ute. Och NS jeansen är verkligen super!!!!! DE enda Love kan ta av & på vid toabesök också Provade EBBE jeansen på honom idag, de var skit snygga på!!! MEN han kunde inte knäppa upp knappen själv Knappt jag heller om jag ska vara ärlig. Syyynd för de är sååå snygga! Vill att han ska kunna ta på & av byxorna själv då de får göra det på dagis. Lite OT snack
    Vår knapp var lite trög med men tror du inte det ger sig när man knäppt upp den några gånger? Annars kan man ju göra hålet lite större? P kunde dra ner dom utan att knäppa upp.. Jag tyckte ändå om eBBe jeansen så dom får nog bo kvar hos oss dom med. Med tanke på hur långa dom är i benen så kommer dom ju räcka länge...
  • Preggi

Tack isold, har bestämt mig för att behålla NS jeansen. De är ju så himla snygga. Så får hennes andra mörka flytta in i Matildas garderob istället..

• Preggi
    isold2003 skrev 2008-08-15 22:35:25 följande:
    Bra beslut Jag har beställt dem till stora killen, får dem i utbyte mot ett par knickers som gick sönder i tyget, bra returbyte tycker jag!
    Det var inget dåligt byte...
    loveliva skrev 2008-08-15 22:45:26 följande:
    Säger god natt!!!!! Ses på söndag igen efter vår Kålmårdenvisit
    Godnatt ha det så trevligt i Kålmården

Vad lugnt det blev här... Vad gör ni?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10