-
ja, rött är fint till. P hade rött linne till förut det var fint men linne känns inte så aktuellt just nu.. Här spöregnar det!Buttelina skrev 2008-08-10 23:03:58 följande:annars kanske pops baströja funkar... finns i både rött och lila
-
Ska han gå på samma avdelning som isak? Det går säkert bra. Småsyskon brukar vara tuffa..CamillaJ skrev 2008-08-10 23:06:15 följande:Preggi- Jaaaa.. huaa!! Hoppas att det ska gå bra, Albin har ju aldrig varit på ngt dagis heh.. men hoppas de ska gå han kanske lär undra lite när mamma går sen lillskrutten.
Det känns bara så konstigt att hon är så stor och att vår vardag ska förändras...
-
Det är bara en avdelning på vårt dagis. 16 barn allt som allt ålder 1-5 år. Det känns skönt att dom har varandra tycker jag..CamillaJ skrev 2008-08-10 23:13:03 följande:Ja dom ska gå på samma! Ska dina?Åh ja det förstår jag.. de är ju så . Men de blir bra ska du se!
Jag tror att det kommer bli jättebra bara vi kommer in i det... -
Hallå i tråden!
M sover och min man dammsuger och torkar golven. Här sitter jag.. Helt rätt fördelning..
Jag ska snart gå och klippa och slinga mig.
Vår brevbärare kommer alltid runt 13 tiden.
Jag tror inte att mina paket kommer idag. Men jag hoppas ju såklart..
Camilla du måste ta kort på Albin i domino! Jag vill se, Matilda med såklart.. -
Hallå i tråden!
Idag har jag gått på stan ensam halva dagen. Känns konstigt utan barnvagn.. Matilda är på dagis med pappa.. *saknar*
Jag var inne på vildänglar och på matador bla. Köpte bara ett par ebbe jeans till P. Tror tyvärr att jag måste byta dom till ett par mindre. Annars hittade ingenting som vi inte redan har som jag var sugen på. Jag har ju satt stopp för fler tröjor nu... Får se hur länge det stoppet håller.. Grön/blå katvig tycker jag var jättefin irl men inte den rödblå.
Shoppas det en massa vv här idag? -
tycker du? jag tycker den såg missfärgad ut. inte ljusblå utan smutsvit men smaken är ju som baken som tur är..Buttelina skrev 2008-08-12 15:01:25 följande:den röd/blå är visst det fin
-
Den blå gröna var superfin irl tycker jag. Mkt starkare fina färgen är dom andra fisiga färgerna...Tjollabolla skrev 2008-08-12 15:11:03 följande:Jag håller nog med dig Tycker många av katvigs färger i år är så fesiga, som den ljusrosa tex.. Den enda jag verkligen gillar är den turkos/gröna, men jag har inte sett den irl. Och den orange/rosa men den vill jag oxå se irl först.
Men jag blir lite snål när de höjer priserna så mkt...
Nu vill jag ha hem mina barn.. *undrar hur det går* -
Tack! Hon blev verkligen fin i färgerna! Prickbyxorna är världens mysigaste..jompa skrev 2008-08-12 18:48:38 följande:Preggi: Så söt M är i rymdtröjan, hon passade verkligen i den och hon passar super i blått, hennes ögon verkligen lyser då.Storasyster är också fin i sina prickbyxor
Smillamilla, vilken härlig bild på Svea. Hon ser alltid så himla go och glad ut! -
Tack detsamma. Vad fint det var med prickbodyn till de orangea byxorna.nikki2006 skrev 2008-08-12 19:02:20 följande:jättefina flickor i bt. sååååå fin rymdtröjan var på din tös. var det inte du som hade knapptröjan för ett tag sen i bt, var har du köpt den???
Vi har knapptröjan till storasyster. Den är så otroligt fin! Vi beställde den på www.ziggys.biz -
Tack! Jag förstår att du ångrar dig. Dom är bara så fina och modellen är helt underbar!mortillsju skrev 2008-08-12 19:06:54 följande:Hej alla!PREGGI åh så fin din stora är i sina prickbyxor. jag ångrar att jag inte var snabbare på KÖP-knappen!! *hittar inga nu*
De kommer nog till nån annan butik snart...