Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Incommunicado skrev 2008-07-22 10:28:41 följande:
    motocross kommer troligen inte i små storlekar, älgarna är avsett som tjejplagg o kommer nog inte i fler - men jag är inte 100 på svaren, har bara för mig det.
    Älgarna finns med svarta (eller mörkgråa) kantband i katalogen, men bara på ett linne.
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Incommunicado skrev 2008-07-22 10:40:45 följande:
    Du har väl en grabb? Jag matchade mina rutiga med tröjan jade bilbana som också hade ränder på ärmarna, du kan matcha med mcbody jade el har du långa byxor så kan du matcha med jade borrmaskin som har rutor på ärmen el mctröja. Och gröna stjärnor el randtröjan
    Ja alltså jag har ju samma mönster i rutat i t-shirt med borrmaskin, men det ser så jamas aktigt ut på honom! Skulle nog vilja ha ngt snyggt enfärgat... Men det har vi nog inget
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-07-22 10:31:47 följande:
    Vårens gröna stars? Passar inte dom till?Jag har ju sålt min suit i dom rutorna, annars hade jag kunnat spana lite i vardråben
    Joo det hade dom säkert gjort om jag inte hade sålt den bodyn... Använder ju aldrig bodys längre..
  • Tjollabolla
    Incommunicado skrev 2008-07-22 11:49:44 följande:
    mctröjan, den matchar kanon, den är ju nästintill enfärgad?
    Hmm jag vet nog inte vilken du menar. har du nån bild?

ÅÅÅ i LÖVE rackamaja! Hon skulle skicka tröjan idag. Hoppas posten sköter sig nu med
  • Tjollabolla
    Incommunicado skrev 2008-07-22 12:31:47 följande:
    här är 3 tröjor i jade du kan ha till - mc, fotbollar och bilbana:
    Ahh den mcn var ju fin! Finns den att få tag på? Tror inte jag sett den bara...
  • Tjollabolla
    Incommunicado skrev 2008-07-22 17:30:40 följande:
    Poppilopp meddelade nyss att de tänkt fel och bara har stjärnbyxor till storlek 74. de har nu kontaktat Molo för att få fler storlekar men det tar veckor (om de får...)
    Oj då... Hur kan man tänka så fel
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2008-07-22 18:12:49 följande:
    Fint paket från phunkycool i min låda också idag.Och ett med fin hummeltröja från Butte. Tack, tack!
    Åhh jag vill se!

Sitter fast här ett tag i fotbad, mina fötter är en katastrooof som måste göras ngt åt. Men det är ju rätt ställe att placera sig på iaf
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-07-22 17:52:32 följande:
    God eftermiddag/kväll!Tillbaka efter en dag i Forum där vi träffade Angelinah och Ida. Blev lite shopping på Lindex och sen lite matpaus. Och en sväng på Barnens Hus. Vilket väder och vad varmt det blev! Härligt!Hade fått ett paket i lådan när vi kom hem. En Bull-tröja från ESL. Superfin! Tack Phunkycool Har också kontaktat Poppilopp och tyvärr är det bara mindre storlekar i en del kläder. Synd! Hon skulle som sagt troligen ta hem mer. Tjolla- Fina Milo i VV och Shampoodle! Hittade ni ngt kul på marknaden?Lollypop- kul med ett komplett set. De där färgerna är så fina och passar Engla bra. Och älskade miniapple. Det är Katvigs helt klart snyggaste print!
    Kul med paket! Ja nu kommer ju värmeböljan säger dom, det tackar vi för! Vi åker till öland på torsdag
    Nääe, det var bara massa skit som vanligt. Milo fick en traktor med släp av mormor som gick i sönder nästan så fort vi packat upp den.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10