Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Gahh vad drygt att dom inte hade kortbetalning...

Jaja, nu blev det ett Molo plagg iaf

.?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

Godmorgon!

Åhh jag hittar bara mer och mer Molo jag vill ha. Jag som knappt ville ha ngt innan... Så typiskt . Jag som trodde jag klarade mig denna säsongen, men näähe. Nu är det kört .

Vet ni om rackamaja är snabba på att skicka? Vi åker ju på torsdag morgon. Jag betalde nu och skickade ett mail och frågade om dom kunde tänka sig skicka den idag så den inte behöver ligga i brevlådan när vi är borta. Jag skickade med en prinscreen på betalningen, så jag hoppas dom vill hjälpa mig...

• Tjollabolla
    lillronya skrev 2008-07-22 08:29:10 följande:
    Hoppas att rackamaja är snabba nu då. Menbutikerna brukar ju vara ganska hjälpsamma, tycker jag.Vad har du beställt?
    Rymdtröjan i baby utan print. Blev så glad när jag såg den så jag kunde inte hålla mig! Har ju väntat och väntat på den...
  • Tjollabolla
    Tjollabolla skrev 2008-07-22 08:33:26 följande:
    Rymdtröjan i baby utan print. Blev så glad när jag såg den så jag kunde inte hålla mig! Har ju väntat och väntat på den...
    Hmm utan randigt på armarna menar jag ju! Utan print hade den blivit lite.... blek
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2008-07-22 08:36:02 följande:
    Ja den ska vi med ha! Tänkte först köpa suiten, men de har så många gjort nu. Och sen tror jag att han kommer at använda tröjan mer nu han är lite större.
    Jag har ju suiten med... Och vill ha byxorna med . Snyggt med svart tröja till! Just den tröjan tror jag kommer försvinna fort. Har bara sett den på rackamaja och vet att många är efter den så jag vågade inte vänta...
  • Tjollabolla
    Fridac skrev 2008-07-22 08:44:49 följande:
    Tjollabolla- jag beställde från rackamaja förra veckan, och har aldrig varit med om snabbare leverans iaf!
    mortillsju skrev 2008-07-22 08:50:23 följande:
    Rackamaja brukat skicka INNAN jag hunnit betala!
    Åhh hoppas hoppas!
  • Tjollabolla
    loveliva skrev 2008-07-22 09:10:54 följande:
    God morgon Hoppas alla mår fint idag! Här är det en lugn morgon, ska snart gå ut till lekparken.Har shoppat lite från poppilopp nu grå/rosa byxa till Hildarosa stars byxor till Hildaprickig suit till Hildarosa stars tröja till Melkerrymdtröja till Love
    Godmorgon frun
    Låter som finfin shopping! Jag vill med ha stars! Både dom turkosa och grön/rosa. Så fina! Och prickarna blev jag med kär i, tom. sambon tyckte dom var fina till min stora förvåning. Hoppas bara den kvalitén är bättre än dom blåa med ljusblåa cirklar... Fundersam
    Mawe123 skrev 2008-07-22 09:12:19 följande:
    När jag beställt från Rackamaja har hon skickat på en gång, innan jag ens hunnit betala. =)
    Jag hoppas den hinner komma imorgon då redan... Lite väl optimistiskt kanske, men ändåååå

Ni som vet allt; vet ni om man kan få tredagarsfeber mer än en gång? Milo har haft feber ju tre dagar och nu har han utslag. Men han har ju redan haft det en runda!
  • Tjollabolla
    Incommunicado skrev 2008-07-22 10:23:20 följande:
    jag köpte med ränder i babystorlek 92, tog utan ränder i pojkstorlek. vill ha olika! Dessutom köpte jag lite olika byxor med stjärnor och ränder som passar fint med ärmarna till babytröjan, Molobyxor vill jag inte ha sedan när grabben blir större och då är det fint med ett helt print resonerade jag. Jag köpte även suiten... kunde inte låta bli, är tokig i det printet! Jag kommer troligen att köpa det mesta ur den här kollektionen, det finn shur mkt fint som helst... och jag som skulle ta det lugnt med Molo!Jag kan också bli lite anti när alla köper samma, men Nova Star, Katvig och Molo är så himla snygga att jag vill ha allt, då blir det onekligen samma som många har. Populära märken.
    Ja Milo är ju så pass stor nu så jag tycker att samma print på tröja och byxa ser dumt ut. Däremot samma ränder på armar som på byxa är fint tycker jag.

Ja planeterna lär ju många ha, men ändå i stort sett inga jag känner irl. Det är bara jag som är tokig med dessa märkenra som jag känner!
  • Tjollabolla

Alltså är det NÅN som vet vad jag kan matcha Molos grönrutiga byxor med? DOm som kom i våras alltså. Dom är i stort sett oanvända och jag tycker dom är så fina, men har inget att ha till... Hjälp tack!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10