Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Hej flickor! Hemma igen efter 4 underbara dagar på Öland, har varit sånt toppenväder så det känts som man varit utomlands... Vi skulle åkt vidare till Hällevik med mina föräldrar, men dom har fått påhälsnng av inbrottstjuvar så det blir först senare i veckan...

Shopping har jag hunnit med! Varit både på eleraff i kalmar och eleraff i borgholm och på batinki i borgholm. Köpte molos nya turkos/lila randiga byxor, en lila ESL tröja, igelkottelinne från IdaT, badbyxor från idaT och så den fina MALA piké sommarsuiten hittade jag äntligen på Batinki, med 50% rabatt dessutom! *nöjd* Och när jag kom hem låg fina Molo rymdtröjan och väntade.

Hur är det här då? Ngt nytt som kommit? Eller mer Molo nånstans?

.?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

Usch stackars Thea som är dålig!

Och Angelin med, krupp är så jobbigt, jag hade det så ofta när jag var yngre, ända upp i tonåren.

Shoppingbilder kommer imorgon

• Tjollabolla

Godmorgon! Milo sover fortfarande, skööönt!

Duntoffla: Antingen får både du och pappan följa med dit och skriva under ett papper där, eller så måste ni ta hem ett papper som är underskriet av båda. Minns inte om det var tvunget att vara bevittnat oxå...

ÅÅÅÅ FINA FINA IDA I BT! Jag älskar dom färgerna, såå underbara!

• Tjollabolla

Jag är här! Håller på att lägga upp bilder från Öland, ska strax spamma bt Svårt att välja bland alla 259 bilder vi lyckades ta på 4 dagar

• Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-07-30 10:18:14 följande:
    Måååårning Tjolla!! Vilka härliga Milo bilder i BT, poolen ser mycket uppskattad ut
    Hehe, ja den var vääldigt uppskattad. Ungen älskar att bada och man får ta upp honom ur vattnet med våld trots att han är blå om läpparna och skakar tänder

Ingen shopping till Milo idag, fyndade dock två toppar för 79 spänn på kappahls rea till mig. Jobbar man som förskollärare går det maassa med kläder som slits ut på nolltid, inget jag vill lägga pengar på. Så det var lite lagom
    Imorgon pyser vi iväg med husvagnen några dagar till, det är ju så härligt väder så man får ju passa på!

Åh så många fina knattar och kläder i bt, man blir alltid glad av att kika i den!
  • Tjollabolla
    Preggi skrev 2008-07-30 17:10:05 följande:
    Hej! Trevligt att se dig Butte! Brukar eleraff vara snabba? Inget paket till mig idag. Inte från annacill heller..
    Ja både Annacill å Eleraff brukar vara snabba, men posten segar ju ibland nu på sommaren. Rackamaja skickade till mig förra veckan, men det tog minst 2 dagar på sig att komma fram. *morr*

Nu ska iväg o grilla hos några vänner
  • Tjollabolla

Godmorgon flickor! Sambon och Milo sover fortfarande, vi som skulle upp i tid idag.. Hmpf!

Idag åker vi iväg ännu några dagar med vår lilla husvagn så vi hörs efter helgen!

• Tjollabolla

Hej på er flickor! Hemma igen, nu får det vara färdigsemestrat på ett tag jag orkar inte mer . Dödstrött!

Allt bra här?
    Såå många söta barn och fina kläder i bt! Som alltid

Har nya katvig kommit?

• Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-08-03 22:35:16 följande:
    hej har du shoppat mycket på semestern?
    Jaa en del har det ju blivit, men inte överdrivet mkt . Hittade äntligen Mala sommardressen, den i piké i borgholm på Batinki iaf Å lite annat smått o gott... du då?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10