Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Lina med Liten skrev 2008-08-03 22:37:31 följande:

Märkligt hur trött man kan vara efter semestern Lite finns på fresh...
    Ja visst är det konstigt? Idag är jag så trött så jag ska minsann leta upp sängen alldeles strax.
    Ahh, gillar det blåa apple och det grön/blåa...
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-08-04 09:47:22 följande:
    Efter vad jag hörde så skulle de vara små. Lisa som har köpt åt mig (har inte fått dem än) sa att innermåttet på 21 var ca 13-13,5 har jag för mig. Hennes Alvin kunde i alla fall ha dem, lite stora. Men han är ju också lika gammal som Noel och inte som Liam.Ok. Känns storleken lagom? Vi funderade på en 1,50x 1,50 i innermått
    Jagbeställde nyss och dom drog 50% på NS med! Jag hittade inget på deras sida om att det inte gällde ns...
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-08-04 10:04:31 följande:
    Jag försökte nu men fick bara 199 kr rabatt på två par NS. Skumt... La du in ngn kod?
    Nej jag hade ingen kod... Fick total summa att betala 199 kr på ett par baggy denim.
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-08-04 10:14:11 följande:
    Såg nu att det troligen var det andra paret som var ngn slags specialare och inte funkade med rabatten. På vanliga blev det 199 kr.
    Ja då stämmer det ju! Jag tror inte du kan ha 92 till Noel, Milo har ett par i 92, men dom är galet stora!
  • Tjollabolla

Men hur funkar det på kidzshoppen om man redan har beställt innan dom la till att det inte gäller NS? För rabatten drogs för mig iaf...

• Tjollabolla
    Lille Mammsen skrev 2008-08-04 13:16:54 följande:
    vad för ns beställde du och när? Ja la in inatt...ingen rabatt!
    NS baggy denim jeansen. Min totala summa att betala blev 199 kr. Inte kan dom väl ändra på det?
  • Tjollabolla
    Lille Mammsen skrev 2008-08-04 13:59:26 följande:
    Ringt!! Tydligen INGEN REA alls på NS!!
    Men! vad gör man då då? Undrar om dom ens får lov att göra så. I min orderbekräftelse står det ju klart och tydligt att rabatten är dragen och min totala summa att betala är 199 kr..!
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-08-04 14:02:20 följande:
    Nu har Funkybaby lagt upp lite Katvig, ungefär samma som hos Fresh.
    Ohh vad fin den blå/gröna är!
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-08-04 14:04:55 följande:
    Ah, den är super fin, beställde den i lördags
    Hehe så du har redan beställt du! Vilken storlek tog du? Jag har 92 till Milo i t-shirten och den är LITEN. Undrar hur tröjorna är... Jag väntar nog tills jag får storleksrapoort
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10