Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Inser att jag är riktigt trött så jag ramlar la ut igen *asg*

Natti flickor!

Cool

.?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    CamillaJ skrev 2008-07-23 10:06:03 följande:
    Preggi-Han spelar i Kalmar, skälby..åh jag vill så gänra! Det är med Miss Li med.. Fasen vad ska jag göra snart finns nog inga biljetter kvar ! Hmm...
    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ när är det?! Jag älskar Lasse juuu! Vi ska ju till Öland på torsdag =)
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-07-23 10:33:36 följande:
    God förmiddag!Kikar in en snabbis innan jag måste åka och handla.Fina barn i BT precis som vanligt! Idag får jag nog mina oranga ränder i rätt storlek. De ska vara skickade i går från EST. *hoppas* GÅÅÅÅ! Jag har missat honom några gånger nu men ska gå i år med en kompis. Tyckte att jag var värt det trots att det kostar lite
    ÅHHH jag vill med se! Vi har ju nära till Kalmar imorgon. Fast min sambo är ju inte direkt förtjust i honom så betala 350 spänn för honom känns ju lite sådär. Och is får Milo följa med oxå, kanske inte heller det bästa.. *snyft* Nåja, han ska ju till Karlskrona oxå den 6 eller nåt...
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-07-23 10:59:55 följande:
    Håller utkik om jag snubblar över en. Kanske Rackamaja får in den och jag ska dit nästa vecka.
    Åh ja visst är han bra! Jag skulle med velat se honom med LisaEkdahl, men jag har ju dvdn. Hmm jag har nog sett honom 7-8 ggr nu
  • Tjollabolla
    nikki2006 skrev 2008-07-23 12:11:07 följande:
    ÅHHHH vad fina kläder du köpt( grön av avund). Du måste ta bilder på din lilla sötnos i de byxorna. Jag vill också ha snyftHoppas de tar in de srörre storlekarna sen. Flera hade ju mailat och efterfrågat större storlekar
    Åh så söta töser i bt! Och jag tycker mig ana en boxer i bakgrunden? Är den er? Vi har oxå en som är vår, men han bor hos sambons mamma nu. Underbara hundar, så fruktansvärt roliga! Och påhittiga
  • Tjollabolla

Åh nej.. Min rymdtröja kom inte idag... *snyft* Jag som gått här och väntat och väntat på den. Nu kommer jag ju inte få se den på minst en vecka. *surar*

• Tjollabolla
    nikki2006 skrev 2008-07-23 12:25:27 följande:
    Tack så mycketDu har också alltid så härligt fina bilder på din kille. Jag är bara så dålig på att kommenteraJa det är vår boxer Ozzi. Han är 4 år och såååå snäll mot barnen. Nästan för snäll. han skall alltid skydda och leka med dem. Tycker han är den perfekta familjehundenJa han är mycket lekfull fortfarande, man kan tro han fortfarande är valp hi hi
    Hihi, vår boxer heter Oggy Tyvärr är han inte så glad för barn. Där vi bodde innan fanns det många barn som skrämde honom (riktigt getto var det) och efter att vi fick Milo vågade vi inte ha honom här hemma. Men vi ser ju honom hos farmor och det går jättebra med Milo nu, även omman såklart är på sin vakt. Han  är 5 år och har nån magsjukdom desutom och går på strikt diet, så det hade aldrig funkat här, Milo matar ju vår andra hund så fort han får en chans .
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-07-23 15:42:29 följande:
    kan kolla bodyn mot bysserna, när jag orkar resa mig från soffan    moster e ute o äter glass med ida så mamma slappar big time här de e ju för bövelen 3 månader kvar till egypten resan , vill resa NU.... typ nån liten stad i sverige, bo på hotell o äta lite gott eller så..
    Åhhh åk till Öland! Så kan vi ses där o gå p ölands djurpark
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10