Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

nikki2006 skrev 2008-07-13 22:19:26 följande:
    Det är inte så bara hi hi
    Hehe nääe verkligen inte! Men eftersom man hade lätt förväntat sig över 5 så tyckte vi det var lite just då Och jag tyckte han såg så liten ut... Ända tills man såg dom andra bebbarna på BB, haha. Enligt tillväxtul så vägde han 4,3 kg redan i v.37, då var jag NÅGOT nervös och skrek nästan att dom skulle ta ut honom! Men så illa blev det ju inte, dom är ju inte att lita på dom där ul, men ändå skönt att dom tar det säkra före det osäkra.
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Jen80 skrev 2008-07-13 22:43:27 följande:
    Sambons hand . Ja, de är så fina. Älskar liten mot stor.Det kortet när hon ligger på hans arm är helt underbart. Har velat ha ett sånt kort i flera år, men aldrig tagit när de andra var små. Nu har jag äntligen fått ett . Ska bli en fin förstoring i svartvitt och kvadratiskt att ha här på väggen.
    GUD vad underbara bilder!!
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2008-07-14 07:47:26 följande:
    Tjolla: Är det idag ni åker då? Packar för fullt, eller.
    Ja, det är idag Jag vaknade av en irriterande fluga och kunde inte somna om. Milo och sambon sussar fortfarande.
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-07-14 07:54:10 följande:
    God morgon.Frullen avklarad Helle: Du har avgjort saken, min lilla tjej ska få en brun/vit Katvig jacka, tror jag om jag inte ska ha lila/röd
    KLart hon ska ha! Jag älskar den brun/vita!
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2008-07-14 08:02:01 följande:
    Usch jag skulle ju också hänga tvätt.TokEmilio sover INTE.
    Flugor ja! Detta är 3:e morgonen den jäklen väcker mig, nu lyckades jag smälla den, men sen blev jag så glad över det så jag kunde inte somna om
  • Tjollabolla

Jompa, jag var tvungen att visa boilersuiten på Milo, den brun/vita. La in i BT. Sååå fin! Letat efter den ett tag, så kommer vi till BomBom i Malmö och jag fick den för 209 kr *löve*

• Tjollabolla
    lillronya skrev 2008-07-14 08:08:36 följande:
    Tjolla: Vad fin Milo är i boilersuiten! Den är så himla mycket finare på än på galgen. Precis som mycket annat....
    Åh ja, jag älskar den. Så perfekt att dra på när det börjar bli kyligt på kvällarna. Synd att den är lite lång, det är snyggt utan muddar, men ganska värdelöst. Kort tid det går att användas. 80 är liksom för litet och 86 för stort.
    Har packar in 3 velourdressar i husvagnen... 12 t-shirt, 9 sommarsuits, 10 shorts. Orkade inte räkna alla långbyxor/tjocktröjor. Hela garderoben är med . Tur kläderna är små

Tror minsann en liten Milo är vaken...
  • Tjollabolla
    Tjejtriss skrev 2008-07-14 08:23:43 följande:
    Godmorgon! Började dagen med att shoppa
    Godmorgon! Äh, du kan inte skriva så utan att skriva vad
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2008-07-14 08:22:48 följande:
    Tur du bara har ett barn att packa till, hör jag.Ja den är verkligen snygg, den där suiten! Går det att trä i resår nertill?Emilio har kikkid-dressen idag. Det är verkligen en favvo här! Funderar på om jag ska leta efter en ny på rean... Den börjar bli liten och jag tycker den är så snygg!
    Vilken storlek har han i den? Jag har ju garderat mig med en i 86 & en i 92 . 86 passar ju, benen fortfarande långa, men snart tajt i grenen. Visst är den snygg! Den är oxå med i husvagnen
    Hehe, ja det är verkligen tur att vi bara har ett barn. Och en hund som ska packas in med, hehe.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10