Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Förresten, nån som vet vilka roliga affärer det finns på Öland? Om det nu finns nån...

.?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Preggi skrev 2008-07-19 17:15:05 följande:
    Här är bilden på lindex velour. Sorry för OT Färgen blev sådär på datorn tycker jag. La med babylila för att man ska se skillnaden på nyansen..
    Åh vad bra! Måste skaffa både lila och svarta. Har inte funnits på ett enda lindex jag varit på...
    lillronya skrev 2008-07-19 17:22:46 följande:
    Förresten på tal om Lindex. Jag var där idag och de hade fått in svarta velourbyxor på baby. Dessutom gick de upp till stl 86. Det brukar de väl inte.Och nu måste nämnas att jag har varit både på AnnaCill och lilla och inte handlat ett enda nåt!!Det var ju mammashopping idag och det resulterade i två par jeans och ett par caprijeans.*klappar mej själv på axeln och berömmer*
    Oj! Näe, dom brukar ju bara gå till 80. Duktig du är som klarade dig utan att shoppa Jag shoppade inget på Annacill heller, fast det var väl mest för att det fanns absolut ingenting i Milos storlek som vi inte redan hade... Min kompis som var med köpte 2 st molosuits med tillhörande babymössa för 350 kr. Fynd eller! Jag var bara liiite avis

Åh stackars Milo vaknade med 39,6 efter sin eftermiddagslur. Tur vi väntade med öland.
    jompa skrev 2008-07-19 17:01:53 följande:
    Ja där finns ju Eleraff nu på sommaren och Batinki
    AHHH! Eleraff med! Batinki såg jag att dom hade. Vad bra, då behöver jag inte fara till Kalmar för att spana på Eleraff då
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2008-07-19 20:49:56 följande:
    Ja det verkar så. Jag gick bara förbi idag och var tvungen att känna lite på nya svarta byxor i velour. Och de jag fick fatt i var 86. Och det var på baby.
    Hehe, jag är rädd för att jag snodde den i 86 på lilla Jag kunde verkligen inte stå emot irl!
  • Tjollabolla

hej hopp! Här fick vi sovmorgon till nio, fast sen somnade han ju inte förrän halv elva igår. Han hade så hög feber och var så orolig. Men sen sov han lugnt hela natten och nu har febern sjunkit lite.

Är såå sugen på dom röd/oranga muddbyxorna till Milo, men vad tusan ska man ha till dom då...? Och vilken storlek? Jag väntar nog till vi kommer till öland så jag kan spana irl, varkens annacill eller lilla hbg hade dom när jag var där...

• Tjollabolla

Phuuu äntligen fått Milo att sova lite efter massa skrik och snyft, jag är helt blöt på tröjan. Undrar om det är ngt mer som är fel än febern... Öronen kanske? Får se hur han verkar i eftermiddag.

Åh, jag skulle vilja ha en enfärgad lila tröja i samma färg som kantbanden på byxorna... *drömmer*

• Tjollabolla

Godmorgon! Nu ska jag pysa iväg på Molo rea, barnlek i Åhus började kl 8 i morse med 40-50% rabatt. Thijo!

På Annacill sa hon att nästa Molo sändning skulle komma v.31 tror jag!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10