Vi som shoppar danska barnkläder Del 10
Förresten, nån som vet vilka roliga affärer det finns på Öland? Om det nu finns nån...
Förresten, nån som vet vilka roliga affärer det finns på Öland? Om det nu finns nån...
hej hopp! Här fick vi sovmorgon till nio, fast sen somnade han ju inte förrän halv elva igår. Han hade så hög feber och var så orolig. Men sen sov han lugnt hela natten och nu har febern sjunkit lite.
Är såå sugen på dom röd/oranga muddbyxorna till Milo, men vad tusan ska man ha till dom då...? Och vilken storlek? Jag väntar nog till vi kommer till öland så jag kan spana irl, varkens annacill eller lilla hbg hade dom när jag var där...
Phuuu äntligen fått Milo att sova lite efter massa skrik och snyft, jag är helt blöt på tröjan. Undrar om det är ngt mer som är fel än febern... Öronen kanske? Får se hur han verkar i eftermiddag.
Åh, jag skulle vilja ha en enfärgad lila tröja i samma färg som kantbanden på byxorna... *drömmer*
Godkväll och STORT grattis till Loveliva!! Så kul!
Godmorgon! Nu ska jag pysa iväg på Molo rea, barnlek i Åhus började kl 8 i morse med 40-50% rabatt. Thijo!
På Annacill sa hon att nästa Molo sändning skulle komma v.31 tror jag!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ NYTT MOLO! *tjolla vild* Blev blixtkär i cirklarna och starsen!!
ÅÅ! Tror ni starsen pasar ihop med planeterna?
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JAG VILL HA!
http://www.poppilopp.se/Images/Products/molo_Asgar_stor.jpg
Grymt fina med både planeter å stars! *kliar i fingrarna*