Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Jag måste bara berömma Rackamaja. Idag mailade hon och frågade om jag hade fått tröjan, hon visste att den var skickad för hon gav den i handen till postgubben. Men vilken service! Inte bara snabbade hon sig med att skicka den, hon mailde och frågade om den kommit med. Så himla rart! Nu kom den ju inte, men det är ju postens fel. *snyft*

.?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-07-23 18:50:43 följande:
    Ha ha ha   Ida har prickiga suiten och mössan på sig just nu.. Hon ser ut som en lååång smal prickig mask    Blev liksom FÖR prickig
    Haha, det skulle jag vilja se bild på! KLart ni ska till Öland, där finns ju både Eleraff å Batinki ÅÅÅ VI! Tänk vad kul om vi kunde träffats! Bubbelgumman å kulmagen irl liksom
  • Tjollabolla
    nikki2006 skrev 2008-07-23 18:33:58 följande:
    Nästan samma namn ju hi hiSynd att det inte blivit som ni tänkt er men man måste ju tänka på sina barns trygghet först. Även om det inte är hundens fel att han blivit som han blivit.Vad är er andra hund för ras???
    Hehe, en liten dvärgpudel. Världens mest udda radarpar var dom två
  • Tjollabolla
    Angelinah skrev 2008-07-23 19:15:05 följande:
    Ok.. Öland verkar svårt, det verkar vara fullt på de flesta ställen... Jag vill åka booooort... Gubben e i sweizh... Sonen i Ayia Napa.. O här sitter vi tjejer å har urtrist
    Vi ska bo på http://www.ekerum.se/ superfin 5 stars camping. Dom har stugor med. Men visst, det kan va svårt att få en sån nu... Du får sno ett tält, det finns det alltid plats till Åh är han bortrest igen? Länge? Så trist.
    Jen80 skrev 2008-07-23 19:02:51 följande:
    God kväll! Här har jag två barn i säng och den tredje somnar nog när som helst på soffan framför "Hej hej sommar". Skönt!Nu ska jag sitta på Tradera och se vad mina auktioner går för. De går ut ikväll och sambons lönelapp var inte alls rolig idag då han har varit hemma hela juni. Hoppas på lite pengar nu så jag ändå kan shoppa med gott samvete .Vilken underbar dag!! Grymt varmt och alldeles underbart *lööööv värme* Idag kom lite gammalt Molo på lådan. Måste lägga in korten på den andra datorn så jag får se om jag lägger in lite bilder senare ikväll. Nu ska jag kolla om Liam somnat än ...
    Hej hopp! Hoppas T går bra!
    Du, hur ligger eleraff i kalmar? Inne i centrum? Hade ju velat smita inom men vi har ju husvagn med oss liksom Fundersam
  • Tjollabolla
    Jen80 skrev 2008-07-23 19:40:40 följande:
    Ja, det ligger i centrum... Men hmmm, det borde du kunna lösa ändå. Ligger nära hamnen och där nånstans borde man kunna parkera med en husvagn. Kan förklara mer noggrant om du ska dit. Kan locka lite *rea* hmhmhmh
    Hehe, jag la precis fram förslaget för sambon och han såg ut som att han gick att övertala Bara det går att parkera! Han såg hur besviken jag blev när rymdtröjan inte kom idag så han kan nog ge med sig Hamnen sa du? *intressant*
  • Tjollabolla

Hihi, Angelinah, jag får nog hålla med om att det blev lite överprickigt Men så cool ser hon ändå ut i det!
    Jag funderar på att köpa tröjan eller byxorna, men undrar om det går att matcha med ngt..

• Tjollabolla
    Jen80 skrev 2008-07-23 21:08:03 följande:
    Perfekt ju!! Deras rea startar nämligen imorgon, så det kommer vara 50% på mycket! Hmmm, nu ska jag försöka förklara. Vart kommer ni ifrån? Söderifrån eller? Hittar du nåt i Kalmar?
    Oj gör den! Tur att han precis lovade att jag skulle få åka dit . Ja, vi kommer ju från Karlskrona hållet. Jag hittar nada, men vi har ju en gps (som iofs sett sina bästa dagar) och sambon är nog inte helt väck iaf...
  • Tjollabolla
    Jen80 skrev 2008-07-23 21:20:33 följande:
    Ok, men det är rätt lätt. Ni tar södra infarten in till Kalmar. Står säkert skyltat sen mot hamnen/slottet. Iaf är det i princip raka vägen genom rondeller och allt. Ni kör förbi slottet som ligger på vänster sida och centralstationen på höger sida. Sen efter stationen så svänger ni höger och så är ni vid hamnen. På vänster sida där borde det nog gå att parkera nånstans. eleraff ligger sen upp mot stan på ölandsgatan. Det är första tvärgatan om du går upp mot stan. Kanske inte bästa förklaringen, men kolla upp på hitta,se så borde det väl finnas på karta och då förstår du nog bättre ...
    Åh tack vad snällt! Jag tror vi ska hitta *läääängtar*
  • Tjollabolla
    Tjejtriss skrev 2008-07-23 22:17:00 följande:
    Hrm.. jag törs nästan inte skriva det, men jag är inte heller så förtjust i Villervalla längre. Ett märke jag tröttnade fort på  Inte för att det är nåt direkt fel på det, men njäe, så kul är det inte..
    Hmm jag får nog hålla med dig. Har köpt en del där denna säsongen, men använder det knappt. Förutom den fina tukosa filten med stars. Tycker inte att kvaliten motsvarar priserna...
    jompa skrev 2008-07-23 22:12:07 följande:
    Hallå tjejerTillbaka efter en tripp till Malmö. Vi kom hem en dag tidigare än som var tänkt men det var kallt och blåsigt där nere så vi drog hem istället Var inte i någon danskbutik alls där nere men har förstått att det kommit lite mer Molo, (såg det i BT ).Några andra nyheter som kommit?
    Välkommen hem =). Nopes, det är bara Molosar i massor. *kär* Ahh så drar ni hem nu när det börjar bli fint väder
  • Tjollabolla
    MariaK skrev 2008-07-23 22:52:28 följande:
    Ingen här som vill ge mig ett råd om st???? Annars får jag väl fråga i affären......
    Molo är normala i storlekarna, man behöver inte gå upp!

Nu går jag oxå o sussar flickor Nattii!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10