Angelinah skrev 2008-07-23 19:15:05 följande:
Ok.. Öland verkar svårt, det verkar vara fullt på de flesta ställen... Jag vill åka booooort... Gubben e i sweizh... Sonen i Ayia Napa.. O här sitter vi tjejer å har urtrist
Vi ska bo på
http://www.ekerum.se/ superfin 5 stars camping. Dom har stugor med. Men visst, det kan va svårt att få en sån nu... Du får sno ett tält, det finns det alltid plats till

Åh är han bortrest igen? Länge? Så trist.
Jen80 skrev 2008-07-23 19:02:51 följande:
God kväll! Här har jag två barn i säng och den tredje somnar nog när som helst på soffan framför "Hej hej sommar". Skönt!Nu ska jag sitta på Tradera och se vad mina auktioner går för. De går ut ikväll och sambons lönelapp var inte alls rolig idag då han har varit hemma hela juni. Hoppas på lite pengar nu så jag ändå kan shoppa med gott samvete .Vilken underbar dag!! Grymt varmt och alldeles underbart *lööööv värme* Idag kom lite gammalt Molo på lådan. Måste lägga in korten på den andra datorn så jag får se om jag lägger in lite bilder senare ikväll. Nu ska jag kolla om Liam somnat än ...
Hej hopp! Hoppas T går bra!
Du, hur ligger eleraff i kalmar? Inne i centrum? Hade ju velat smita inom men vi har ju husvagn med oss liksom