• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Corpset

Glö. jag börjar tröttna på gul sommarsuflett och gult paraply, men vad ska man ha istället? Grön/blå känns för mörkt mot en grå bas.

• Kajsan
    Corpset skrev 2008-06-04 18:07:40 följande:
    Glö. jag börjar tröttna på gul sommarsuflett och gult paraply, men vad ska man ha istället? Grön/blå känns för mörkt mot en grå bas.
    Offwhite!
  • Corpset
    Kajsan skrev 2008-06-04 18:08:14 följande:
    Offwhite!
    Men offwhite kommer ju i juli... det betyder tålamod. ;)

Ett tag funderade jag på blå suflett, grön varukorg och vit dyna, a la Jämtlandsflaggan, men då får jag väl stryk. :)
  • Fru Indosaurie

våra framhjul är nog också rätt så nötta men jag har inte märkt att det skulle spela någon roll, men så är jag kanske lite disträ också

Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • bakabakalitenkaka
    Fru Indosaurie skrev 2008-06-04 18:10:15 följande:
    våra framhjul är nog också rätt så nötta men jag har inte märkt att det skulle spela någon roll, men så är jag kanske lite disträ också
    eller kanske är det jag som är fixerad
    ღ Colin 2007.12.21ღ www.nogg.se/mammamu78
  • AnniPanni
    Kajsan skrev 2008-06-04 18:08:14 följande:
    Offwhite!
    Ah offwhite ju! Jag drömmer fortfarande om en olivgrön men ja ja det verkar aldrig komma någon så offwhite absolut
  • Cilla R

Vilken tråd är det som gäller?

Mamma till Néa och Ophelia!
  • mrsjling

Kan vi inte alla skriva i den andra tråden? Så blir ingen sårad.

Kajsan: Kan du inte bara be nån moderator stänga av tråden? Nu "hann" ju trebarnsliv ändå före och har lagt till i ts om bytestråden. Så slipper vi mer missförstånd.

• Lille Mammsen
    mrsjling skrev 2008-06-04 18:21:52 följande:
    Kan vi inte alla skriva i den andra tråden? Så blir ingen sårad. Kajsan: Kan du inte bara be nån moderator stänga av tråden? Nu "hann" ju trebarnsliv ändå före och har lagt till i ts om bytestråden. Så slipper vi mer missförstånd.
    Låter ju smidigt! Jag har inge imot någon av dessa 2 men tycker det e lite jobbigt att hatta hit o dit i 2 trådar!
  • oOrosamarängerOo
    bakabakalitenkaka skrev 2008-06-04 18:12:57 följande:
    eller kanske är det jag som är fixerad
    Jag har haft min nuvarande bugga över två år nu och aldrig bytt hjulen. De ser slitna ut nästan från scratch, men absolut inget som påverkar dem eller körförmågan.
    Har ett par helt nya svivalhjul liggandes, men inte brytt mig om att byta för de ser slitna ut på en gång ändå, så de får ligga tills jag säljer buggen, då med nya hjul
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14