• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Cilla R

Jag har hittat hit!

Mamma till Néa och Ophelia!
  • Unna

Låter mycket troligt!
    Haha, sånt är verkligen galet, när företagens säkerhetstänkande utgår från ekonomiska aspekter, tex risk för stämning osv, men de går helt emot vanligt sunt förnuft och praktisk användning!

Kajsan skrev 2008-06-04 09:00:17 följande:
    Jag kan tro att det är en sån säkerhetsgrej som de måste skriva, ungefär som att man inte får ha skötväska på vagnen Fast jag vet inte, bara gissar.
  • Kajsan
    Ms Ms Kanga skrev 2008-06-04 09:21:00 följande:
    Kajsan: Du måste fota. Kommer den vita sommarsufflan också, för du beställde väl en sån med från NM? Jag vill se
    Nej den kom inte med nu Kommer nog sen!
    Men jag lovar att fota filten!
  • Gullet73

hej!

En fråga till er som har både en cam och en bee:
    Är det stor skillnad i körförmåga? Är Been en ren shoppingvagn eller funkar den för lite längre promenader? vad tror ni kan man ha den som enda vagn från 6mån?

• oOrosamarängerOo
    Unna skrev 2008-06-04 09:27:20 följande:
    Låter mycket troligt! Haha, sånt är verkligen galet, när företagens säkerhetstänkande utgår från ekonomiska aspekter, tex risk för stämning osv, men de går helt emot vanligt sunt förnuft och praktisk användning!
    Ja, det där är ju en säkerhets grej, står ju de mest konstiga saker ibland på barngrejer. Som. står det inte i instruktionsboken att bb-liggdelen inte får lyftas med barnet i oxå?
  • oOrosamarängerOo
    Gullet73 skrev 2008-06-04 09:32:33 följande:
    hej!En fråga till er som har både en cam och en bee:Är det stor skillnad i körförmåga? Är Been en ren shoppingvagn eller funkar den för lite längre promenader? vad tror ni kan man ha den som enda vagn från 6mån?
    Been är mycket lättkördare än camen tycker jag. Älskar camen, men om man kör bee några dar så känns camen enormt stor o klumpig i körkomfort  Funkar absolut för längre prommisar och mer lik en "riktig" vagn än sulky men i Sverige tycker jag den mer är ett kompliment, snö o så tänker jag på.
  • Trojka

thj: Supertack för väldigt snabb leverans! Nu är min bugga sommarfin m vitt parasoll.

• änglamamma

frågar igen... är bb´s parasoll gängat ner i fästet så det går att skruva av???... o vet nån om man kan köpa bara ett fäste??

• AnniPanni
    änglamamma skrev 2008-06-04 10:02:39 följande:
    frågar igen... är bb´s parasoll gängat ner i fästet så det går att skruva av???... o vet nån om man kan köpa bara ett fäste??
    nej det är inte gängat.
  • jule

har hitta hit oxå...

idag har jag fått paket på posten.. en gul sittdelstop, ska bli nice att ha att växla med tror d blir toppen till min orangea sommarsuffla å snadbas eller vad tror ni ?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14