• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • loveliva

Men hallå! Varför hatta hit och dit?
    När man kommer till den andra tråden står det att det är denna man ska vara i och nu ska man va i den andra igen Förvånad

Hade det inte varit enklast att ändra i TS i stället för att göra 100 nya trådar?

• Infinite Joy
    Kajsan skrev 2008-06-04 15:58:06 följande:
    Infinite Joy skrev 2008-06-04 15:54:26 följande:
    Ja står det nåt om hur stort barn man får ha på brädan nånstans?
    Jag har inte fått min bräda ännu så kan tyvärr inte kolla. Någon annan kanske kan?!
  • änglamamma

vad håller ni på med??? nog för att bb e populära... men måste vi ha så många trådar?? jobbigt att hänga med i en ju

• trebarnsliv
    min tråd gäller,  gjorde den igår kväll och lagt till att man ska maila kajsan vid intresse av bytesmailinglistan i TS.
    Mitt allt I 0408 K 0605 T 0803
  • Infinite Joy

En fråga om buggyboard... var kan man köpa extra fästen? Medans jag väntar på min bräda till camen tänkte jag xäxla med buggyboarden lemman bee och cam. Bonti har inne brädan, men inte fästena. Kanske finns någon webbutik som har bägge i lager? Vill helst hinna få innan helgen...

• Kajsan
    änglamamma skrev 2008-06-04 16:14:11 följande:
    vad håller ni på med??? nog för att bb e populära... men måste vi ha så många trådar?? jobbigt att hänga med i en ju
    Jag fattar ingenting.
  • Infinite Joy

Infinite Joy skrev 2008-06-04 16:16:31 följande:

En fråga om buggyboard... var kan man köpa extra fästen? Medans jag väntar på min bräda till camen tänkte jag xäxla med buggyboarden lemman bee och cam. Bonti har inne brädan, men inte fästena. Kanske finns någon webbutik som har bägge i lager? Vill helst hinna få innan helgen...
    Mailade babytrader för att fråga när jag skulle få min bräda och stol. Svaret kom högst 3 min senare. Redan skickat och borde komma denna vecka. Jag tycker att de verkar vara helbra trots chassistrulet som jag läst om. Så nu behöver jag ju inga extra fästen... iaf är dte inte bråttom med de.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14