• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Infinite Joy

Sedan har de ju inte heller tänkt på att när vagnen är i rörelse i olika terränger så kan ju krafter riktas åt olika håll så det verkar lite oteoretiskt att man gör en vagn, vars handtag endast ska hålla i stillastående. Hoppar vagnen över en stor sten eller liknande så kommer det ju bli en större kraft än om man trycker handtaget mot en våg.

• Stella81
    Fica skrev 2008-06-04 15:09:02 följande:
    Vad är det för våg man ska använda när man ska kolla handtaget på buggan, fattar nada?Mitt glider bara jag drar en tom vagn upp för ett litet trappsteg här hemma. Dessutom har skruven på den sidan lossnat så jag fått ersätta den med en ny.
    Jag undrar samma sak. Har inte satt mig in i det där mailet så mycket eftersom jag har en spädis...vet inte hur vi ska kunna vara utan vagnen, ens för några dagar...han sover ju nästan bara i den. Så typiskt!
  • Infinite Joy

Infinite Joy skrev 2008-06-04 15:41:11 följande:

Nu kan jag inte de här kilona exakt, men är det inte så att man får ha ett barn på max 17 kg och lastat i varukorgen max 8 kg? Dett ablir ju 25 kg... bara det att de har glömt bort att vagnen väger också.
    4 kg var det visst man fick ha i varukorgen... så 21 kg. Fortfarande väger ju vagnen mer än 4 kg. Sedan kom jag att tänka på att de ju också saluför en ståbräda, vilket betyder att man ska kunna ha ett åkande storasyskon också.
  • Kajsan

Infinite Joy skrev 2008-06-04 15:54:26 följande:

Sedan kom jag att tänka på att de ju också saluför en ståbräda, vilket betyder att man ska kunna ha ett åkande storasyskon också.
    Ja står det nåt om hur stort barn man får ha på brädan nånstans?
  • lillebror ja

Men hallåå!!!!!

Vad är det nu som gäller???

Vilken tråd är det som vi ska använda??

Kan inte Kajsan och trevbarnsliv maila varandra och sedan tala om vilken det är som gäller???

• trebarnsliv
    lillebror ja skrev 2008-06-04 16:00:32 följande:
    Men hallåå!!!!!Vad är det nu som gäller???Vilken tråd är det som vi ska använda??Kan inte Kajsan och trevbarnsliv maila varandra och sedan tala om vilken det är som gäller???
    min gäller, lagt till att man ska maila kajsan om man vill va med i bytesmailinglistan
    Mitt allt I 0408 K 0605 T 0803
  • loveliva

oj vilket liv det var här Förvånad trist!

men vilken tråd gäller nu då?

• Lille Mammsen
    trebarnsliv skrev 2008-06-04 16:04:08 följande:
    min gäller, lagt till att man ska maila kajsan om man vill va med i bytesmailinglistan
    okidoki
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14