• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Kajsan

Infinite Joy skrev 2008-06-04 16:25:34 följande:

Infinite Joy skrev 2008-06-04 16:16:31 följande:Mailade babytrader för att fråga när jag skulle få min bräda och stol. Svaret kom högst 3 min senare. Redan skickat och borde komma denna vecka. Jag tycker att de verkar vara helbra trots chassistrulet som jag läst om. Så nu behöver jag ju inga extra fästen... iaf är dte inte bråttom med de.
    Babytrader ÄR bra, jag har bara positiva erfarenheter från dem, och har haft mycket med dem at göra.
    Det är ju inte deras fel att chassina strulat.
    Sen tror jag att det har missbrukats en hel del att man inte behövt skicka tillbaks de felaktiga...
  • Kajsan
    loveliva skrev 2008-06-04 16:10:09 följande:
    Men hallå! Varför hatta hit och dit? När man kommer till den andra tråden står det att det är denna man ska vara i och nu ska man va i den andra igen Hade det inte varit enklast att ändra i TS i stället för att göra 100 nya trådar?
    Det hade vart enklast ja, men eftersom det inte gick att kontakta TS så jag är spärrad på hennes sida så gjorde jag så.
    Förklaringen finns i förra tråden.
    Men skriv vart ni vill, det spelar ju absolut ingen roll för mig, även om Trebarnsliv tror annorlunda
  • mamma på vift

oki vilken tråd gäller???? kan någon bara bestämma vilken som gäller o skriva det så alla vet!! jobbigt att behöva läsa o skriva på 2 ställen!!

*Mamma till 1 prins och 1 groda*
  • trebarnsliv
    mamma på vift skrev 2008-06-04 16:53:53 följande:
    oki vilken tråd gäller???? kan någon bara bestämma vilken som gäller o skriva det så alla vet!! jobbigt att behöva läsa o skriva på 2 ställen!!
    Se inlägg 61.
    Mitt allt I 0408 K 0605 T 0803
  • Kajsan
    trebarnsliv skrev 2008-06-04 17:04:29 följande:
    Kajsan: Du är inte spärrad, vad får dig att tro det?Jag skrev förresten ett inlägg till dig i BB tråden 13 som du inte svarade på, alltså jag ogillar inte dig om du fått för dig det.
    [/citat]

Trebarnsliv
    trebarnsliv skrev 2008-06-04 17:04:29 följande:
    [citat]
    Kajsan: Du är inte spärrad, vad får dig att tro det?Jag skrev förresten ett inlägg till dig i BB tråden 13 som du inte svarade på, alltså jag ogillar inte dig om du fått för dig det.
    Ogillar mig? Va? Du har väl inte sidan öppen för andra 'än i din adresslista? Jag står inte med där, alltså kommer jag inte in.
    Mer än så var det inte.
    Nu så lägger vi ner den diskussionen och fortsätter där vi slutade , dvs att inte prata med varandra.

Som sagt jag struntar i vilken tråd som gäller bara det skrivs i en och inte tre
  • bakabakalitenkaka

Nu skriver jag här, får se om nån hänger kvar här för att svara....
    Har ni flera uppsättningar småhjul till era vagnar? Jag tittade lite närmare på mina o dom ser väldigt nötta ut redan, fast jag bara kört sen mars. Kan ju iofs vara allt grus som ligger på backen vinter/vår. Men man kanske ska köpa upp sig på ett extra par?

ღ Colin 2007.12.21ღ www.nogg.se/mammamu78
  • Kajsan
    bakabakalitenkaka skrev 2008-06-04 17:26:55 följande:
    Nu skriver jag här, får se om nån hänger kvar här för att svara....Har ni flera uppsättningar småhjul till era vagnar? Jag tittade lite närmare på mina o dom ser väldigt nötta ut redan, fast jag bara kört sen mars. Kan ju iofs vara allt grus som ligger på backen vinter/vår. Men man kanske ska köpa upp sig på ett extra par?
    Jag har faktiskt aldrig haft en vagn så länge att jag behövt byta.
    dessutom tycker jag att de gamla hjulen ser mer slitna ut än de nya efter kortare tid.
    Men visst, de blir ju fula.
  • trebarnsliv

skriv i den andra som jag hänvisat till flera ggr.

Mitt allt I 0408 K 0605 T 0803
  • bakabakalitenkaka
    Kajsan skrev 2008-06-04 17:38:48 följande:
    Jag har faktiskt aldrig haft en vagn så länge att jag behövt byta.dessutom tycker jag att de gamla hjulen ser mer slitna ut än de nya efter kortare tid.Men visst, de blir ju fula.
    Hihi, så kan man ju också göra, köpa ny vagn
    ღ Colin 2007.12.21ღ www.nogg.se/mammamu78
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14