• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • mallan brallan

Queen of Darkness: Rekommendationerna är att bebisen ska ligga tills dom är 6 månader. Men få kan vänta så länge. min son blev otålig och ville sitta vid 3,5 månader.

• Queen Of Darkness

mallan brallan skrev 2008-06-14 15:42:01 följande:

Queen of Darkness: Rekommendationerna är att bebisen ska ligga tills dom är 6 månader. Men få kan vänta så länge. min son blev otålig och ville sitta vid 3,5 månader.
    Tack för svar. Min dotter ville oxå sitta vid 3.5 månad men jag lyckades "lura" henne med nya leksaker så vi bytte inte ut till sittdel förrän vid 4.5 månad. Måste väl ändå vara bättre för bebis att sitta i ergonomisk sits än vanlig sits i början?
  • Suri
    Queen Of Darkness skrev 2008-06-14 15:44:06 följande:
    mallan brallan skrev 2008-06-14 15:42:01 följande:Tack för svar. Min dotter ville oxå sitta vid 3.5 månad men jag lyckades "lura" henne med nya leksaker så vi bytte inte ut till sittdel förrän vid 4.5 månad. Måste väl ändå vara bättre för bebis att sitta i ergonomisk sits än vanlig sits i början?
    De sitter ju jättebra i den ergonomiska sitsen. I USA där jag köpte min vagn rek de liggkorg till ca två-tre månader. De flesta byter vid två månader och de tycker där att liggkorgen är så himla onödigt stooor Glad. Så olika det kan vara.
  • thj
    molly 81 skrev 2008-06-14 15:50:04 följande:
    Tror nog jag åker dit i morgon å köper den, hade bara 2 kvar..
    Köp den
    Geckon är bra lite av mina favosar.
    tycker nästan den är snuggare en cam och bee..

Kramizz
  • Lille Mammsen

molly 81 skrev 2008-06-14 13:54:43 följande:

Hej alla!Fick för ett tag sen en massa bra råd från er om Bee. Har valt bort den vagnen nu, det är något som inte "klickar" mellan mig och vagnen.Dock har jag fått erbjudande om att köpa en ny Gecko(babyproffsen i staden där jag bor!)Den gillar jag ju!Ni som kör Gecko, vad tycker ni?! Jag vet att den är på utgående, men att de skulle finnas kvar delar ett bra tag till!Får man "allt" till när man köper en bugga? (jag syftar på madrass till liggdelen, "lock" att ha på är bebisen ligger osv..)Tack på förhand!Emma med Ellen(och en klumpig emmaljunga)
    Diggar min Gecko...fast jag har ju aldrig provat Cam! Fast Cam e ju tyngre mm så Geckon passar mig nog bäst! Skall hämta ut min extra klädsel till Geckon idag dvs om jag hinner! Va får du ge för Geckon då? Dvs Special pris säkrt...ett som är bättre en mitt så jag får bli lite avis
  • Lille Mammsen

molly 81 skrev 2008-06-14 14:06:13 följande:

Glömde skriva att de vill ha 4900, nästan somm bee ju.. Helt ok med tanke på att jag får liggdel(det är det jag saknar på Bee)
    SUPRER!! Va en butik i kristianstad (tror jag de va??) som sålde för de priset...tyvärr skickade dom ej...så jag fick jaga vidare!
  • molly 81

Mammsen: Helt rätt. Det är i Kristianstad. Tyvärr stängt i morgon, men på måndag klockan 9 står jag och bankar på dörren! Vet bara inte hur jag ska lösa det med vår andra vagn, har inte plats att ha den stående.. haha...

Vad ingår till Geckon? Hann inte prata klart, dottern blev akut hungrig mitt i allt..

• molly 81

La ut min vagn på blocket, 15 minuter sedan ringde en och ville titta i morgon, hon var på jakt efter en "billig" vagn. Vi la ut den för 2700, då jag köpte den av en kompis! Hoppas hoppas! För isåfall är jag bugga-ägare på måndag!

• Teresia78
    molly 81 skrev 2008-06-14 18:41:40 följande:
    La ut min vagn på blocket, 15 minuter sedan ringde en och ville titta i morgon, hon var på jakt efter en "billig" vagn. Vi la ut den för 2700, då jag köpte den av en kompis! Hoppas hoppas! För isåfall är jag bugga-ägare på måndag!
    Håller tummarna!!
    Leo mammas prins!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14