• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • thj
    änglamamma skrev 2008-06-17 08:57:26 följande:
    puffar för denna fråga *L*....
    Oj missa
    Sittdelsbas 880:-varukorg 440:- finns i lager

Kramizz
  • Bopsan

Tack änglamamma!

Blir barnet bländat då?

• änglamamma
    Bopsan skrev 2008-06-17 09:11:41 följande:
    Tack änglamamma!Blir barnet bländat då?
    hur då bländat? av att solen skiner in menar du`?? nä uv skyddet stoppar det mesta av solen...
    det är ju bara stt långsmalt hål m nät i bak ... o två små på sidorna... kolla i bildtråden så ser du några stycken...
  • oOrosamarängerOo
    änglamamma skrev 2008-06-17 09:14:35 följande:
    hur då bländat? av att solen skiner in menar du`?? nä uv skyddet stoppar det mesta av solen...det är ju bara stt långsmalt hål m nät i bak ... o två små på sidorna... kolla i bildtråden så ser du några stycken...
    Näää, det lyser igenom så det skriker och bländar.
  • änglamamma
    SooJuicy skrev 2008-06-17 09:21:13 följande:
    Näää, det lyser igenom så det skriker och bländar.
    tycker du.... jag har inte haft några problem alls... tycker den fungerar klockrent...
  • oOrosamarängerOo
    änglamamma skrev 2008-06-17 09:29:04 följande:
    tycker du.... jag har inte haft några problem alls... tycker den fungerar klockrent...
    Men det gör det inte solen sliner igenom uv-skyddet, men det löser jag med att hänga en solslyddsfilt över. Har du liggdelen? Det stör mer med den på än sittdelen, lyser igenom rätt ner i ansiktet.
  • oOrosamarängerOo
    SooJuicy skrev 2008-06-17 09:32:11 följande:
    Men det gör det inte solen sliner igenom uv-skyddet, men det löser jag med att hänga en solslyddsfilt över. Har du liggdelen? Det stör mer med den på än sittdelen, lyser igenom rätt ner i ansiktet.
    Skiner ska det stå
  • änglamamma
    SooJuicy skrev 2008-06-17 09:32:11 följande:
    nä har sittdelen... hmmm kanske inte är ute just då när solen skiner rätt in då *L*.... hon sitter ju oftast,, o då e ju sufflan nerfälld... o har även parasoll... måste testa o kolla då *L*... i direkt sol... men som sagt har jag inte märkt av nåt än i alla fall... såå bra när det är varmt ute med hålen ju...
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14