• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • myHappiness

Glömde, de skickade iväg det nya samma dag de fick mitt paket. Så de jobbar snabbt, men posten kan dröja. Synd att de inte skickar express.

• Fröken Småland
    molly 81 skrev 2008-06-16 14:15:00 följande:
    Nu har jag med en Bugga! Jag som innan var emot, tyckte det var lite snobbigt och att de så konstiga ut *rodnar*Lite konstiga tycker jag fortfarande de är, men så skön att köra, och det överväger allt kan jag säga, vilken ENORM skillnad mot cityjeten!Tack för alla tips och råd jag fått av er här inne! Guld värda! Får man fråga mer om det skulle vara något?! *ler*Nu ska vi ut och provrulla! (men det börjar visst regna?!)Kram till er alla!Emma med sin svarta fiiiiina Gecko!
    Grattis! Fråga på du bara
    sweetlina skrev 2008-06-16 14:06:19 följande:
    från vilken affär var det då? är de säkert att de ej tar tullavgifter då lr om man skulle köpa sig en skötväska tex?
    Det var från happybags. Det är en brittisk webbutik så då blir det ingen tull inom EU.
  • Trojka

Hoppsan, jag råkade visst precis beställa brun sittdelsbas och varukorg!  Kommer bli såå fint med den offvita toppen.
    Hoppas nu bara thj m vänner är snabba på att packa och leverera (inte för att jag tror annat heller ).

• SoFo89

Vet någon hur jag kan göra för att få rent ett riktigt skitigt parasoll i offwhite?

ღSigne 071027ღ
  • Trojka
    SoFo89 skrev 2008-06-16 15:59:13 följande:
    Vet någon hur jag kan göra för att få rent ett riktigt skitigt parasoll i offwhite?
    Microfiberduk och svag såpalösningsblandning? Har inte testat själv då mitt hållt sig rent hittills, men har jobbat rätt mkt med fläckborttagning i mina dar (fast då inom bilbranschen ).
  • oOrosamarängerOo
    SoFo89 skrev 2008-06-16 15:59:13 följande:
    Babytvättlappar, typ pampers våtservetter.
  • Smultronpaj

Jag provkörde en Bee idag. Det här blir väldigt luddigt att förklara... Men det var några slags "kuddar" på var sida om barnet i rygstödet. Kan man plocka bort dem för att ge barnet större utrymme, eller sitter de fast?

• sweetlina

oki va bra då, de va ju väldigt billiga skip hop väskor där ju ska nog beställa, vad kostar frakten till sverige??

mamma2003 skrev 2008-06-16 15:06:32 följande:
    Det var från happybags. Det är en brittisk webbutik så då blir det ingen tull inom EU.
  • Suri

En fråga medans jag väntar på min kära cameleon. Hur ser den ut i liggkorgen? Jag har beställt helröd. Är den helröd inne i korgen, eller är den vit/beige som jag sett vissa är? Det är ju viktigt att veta det när man ska välja filt, täcke, åkpåse osv. Eller hur?

• sweetlina

jag har just fått hem min älskade bugga cam har stat dit liggdelen, men nu undrar jag vart ska man göra av spännena som ska sitta runt sittdelen, på liggdelen de kan ju inte bara hänga där, e ja helt knäpp lr ???

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14