• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • SStina
    september 01 skrev 2008-06-16 22:22:41 följande:
    Hej!Jag har sett på andras annonser att bussgods kostar ca 300 kr men vet inte om det stämmer!
    Jag har ringt idag och de har fast pris ...345 kr oavsett hur långt i sverige den ska åka....
    Vi har fått två underverk genom IVF en pojke född 9401 och en flicka född 0710
  • Mstery

nån som har en bild på en bugg amed en skip hop saddelbag på? har letat i bildtråden utan resultat men orkar inte leta mer nu

Jocelyn april -07, Nathaniel augusti -08, Bugaboo Cameleon juni -08
  • Suri

Sitter skip-hop duo väskan bra på buggan? Jag har en stående här utan vagn att testa på. Då slår det mig att den borde ju glida ner på handtaget, eller?

• Bopsan

Konstigt! Jag har betalat 295kr för att skicka en komplett cam med bussgods. Har skickat vagnar förut och det har aldrig kostat över 300kr. Ja, ja en femtiolapp hit och dit kanske inte spelar någon roll:)

• oOrosamarängerOo
    Suri skrev 2008-06-17 10:05:57 följande:
    Sitter skip-hop duo väskan bra på buggan? Jag har en stående här utan vagn att testa på. Då slår det mig att den borde ju glida ner på handtaget, eller?
    Jag har haft duon förlängesen, tycker den sitter bra o glider inte ner. Här är en bild:
  • Fröken Småland
    SStina skrev 2008-06-17 09:51:56 följande:
    Jag har ringt idag och de har fast pris ...345 kr oavsett hur långt i sverige den ska åka....
    Ja, fast det är fast pris för barnvagnar. Buggan är så lätt och liten att du antagligen tjänar på att skicka den som "vanligt" paket. Tror att det fasta priset är för att man skall veta absolut maxpris för tunga pansarvagnar. Sen skiljer det varifrån i landet man skickar. Bussgods har blivit lite skumt med det där .
  • Corpset

Nån som har en bugga från 06-07 som har problem med att selspännena glider? Lo lyckas ta sig ur hela tiden, pga att det inet går att spänna ordentligt.

• Suri
    SooJuicy skrev 2008-06-17 10:11:12 följande:
    Tack soo Juicy.

Jag valde duon eftersom jag inte gillar väskor med lock. Men det är ju lite synd att det inte är någon dragkedja över det stora facket. Jag menar om det regnar eller snöar så kan ju det man har där i bli blött.
    Hmm, måste jag köpa en till skötväska?
  • oOrosamarängerOo
    Suri skrev 2008-06-17 10:22:29 följande:
    Tack soo Juicy.Jag valde duon eftersom jag inte gillar väskor med lock. Men det är ju lite synd att det inte är någon dragkedja över det stora facket. Jag menar om det regnar eller snöar så kan ju det man har där i bli blött. Hmm, måste jag köpa en till skötväska?
    Märkligt nog så regnar det inte in i den, jag har klarat mig iallafall och ändå haft den i monsunregn, den sluter ganska tätt ändå när den stängs igen med kardborre eller magnet som jag tror det är numer?. Men har då hängt den över axeln istället, så skyddar ju lite mer. Annars så kan du lägga en liten plastpåse överst som skydd.
  • Suri
    SooJuicy skrev 2008-06-17 10:28:15 följande:
    Märkligt nog så regnar det inte in i den, jag har klarat mig iallafall och ändå haft den i monsunregn, den sluter ganska tätt ändå när den stängs igen med kardborre eller magnet som jag tror det är numer?. Men har då hängt den över axeln istället, så skyddar ju lite mer. Annars så kan du lägga en liten plastpåse överst som skydd.
    hihi, ja man har mycket tankar och funderingar så här i väntans tider. Plastpåse eller skötdynan kan man ju ta. Jag har magnetlåset och det sluter bra om väskan inte är fullproppad såklart.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14