mucklan skrev 2008-06-17 10:39:08 följande:
Smyger in här med några nybörjar frågor till Er...har ingen bugga än men är förhoppningsvis snart lycklig ägare jag med!Vi velar lite vilken modell vi ska köpa (kommer köpa beg.) Jag gillar geckon utseende mässigt och det lutar mest åt den men funderar ändå på om man kanske kommer att vilja byta upp sig senare?! Frogen har jag aldrig sett "live". Kan man ha cam klädseln på frogen? Hur är det med de små framhjulen, kan man byta geckons/frogens hjul till de som hör till camen? Har läst mig till all fakta här hos Er så jag tror nog att jag har koll på de flesta skillnaderna på vagnarna annars. Hoppas bara någon av Er vill räta ut de sista frågetecknena åt mig....tack!
Geckon är den snyggaste tycker jag, men den gick bort eftersom den saknar störtbåge, det vill jag ha. Så jag har en Frog istället, kolla gärna i mitt galleri. Ja, det går att ha cam-klädsel på Frog, de allra flesta topparna jag har är till Cam. För att de skall sitta riktigt bra behöver man dock byta till Cams sufflettfästen (kostar 90:- för två). Även basklädsel går bra, den som är i sand i mitt galleri är till Cameleon men sitter alltså på en Frog. Annars går det fortfarande att köpa Frogklädsel hos
www.kidzshop.se, varukorg, sittdel och sufflett kostar 1.595:-. Alla hjul, åkpåsar, skötväskor osv passar till alla Bugaboos modeller (utom nya Bee som är en sulky).