• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • änglamamma

nya o gamla rosa färgen... matchar dom ihop...eller ?? vad tycker ni.,.. nån som provat??

• NovJenny

Är det tidigt att börja med sittdelen till en 4½ månaders?
    Hon drar sig uppåt när hon ligger och vägrar ligga.
    Men när hon sover trivs hon ju i liggdelen.

Är sittdelen lika bra för henne att sova i tror ni?
    Har bara haft sittdelen till storebror och då var han ju 6 månader.
    Beslutsångest om jag ska orka byta..

• imsa

Här var det faktiskt sambon som föreslog camen!
    Jag var inne på quinny och uj till en början. men han vägrade 3-hjulingar. Och vi vägrade emmljunga/briopansarvagnar. Så n'är vi var och testade vagnar där dom inte sålde BB så tyckte jag att alla dom vagnarna jag ville ha var så vingliga och då kom han med det brilianta förslaget att testa camen!
    Det behövdes inte mkt titt eller testkörning för att inse att det var precis en sådan vagn vi ville ha!
    Priset? Ja, vi tyckte inte det var så farligt dyrt. Den är inte såå mkt dyrare än andra vagnar.

det som blir dyrt är ju alla fina toppar och tillbehör man vill ha till sedan   smart affärsidé, varför kom inte jag på det först? haha  :-P

Tessulago skrev 2008-06-17 10:50:35 följande:
    okay, bra då vet jag =)inte alltid lätt med alla dessa olika vagnar..men hur ska jag övertala mannen..han är inte lika förtjust i att 1. vi har vagn och 2. Buggan är en aning dyr..hmm
    ♥ nu är hon här ♥
  • Basic1

Är det någon som vet om det fortfarande är 50 euro rabatt vid nyregistrering på babytrader eller var det bara ett tillfälligt erbjudande?

~Lilla grodan i himlen~Mini i magen~ BF 28/9~
  • oOrosamarängerOo
    änglamamma skrev 2008-06-17 13:23:57 följande:
    nya o gamla rosa färgen... matchar dom ihop...eller ?? vad tycker ni.,.. nån som provat??
    Tycker inte det skär sig så farligt, har de tillsammans emellanåt, har gamla rosa fleecen, nya rosa canvasen, gamla rosa sommarsuffla, gamla rosa på parasollen. Har bild nånstans i bildtråden på nya rosa canvasen med gamla rosa parasollet.
  • Kajsan
    NovJenny skrev 2008-06-17 13:38:05 följande:
    Är det tidigt att börja med sittdelen till en 4½ månaders?Hon drar sig uppåt när hon ligger och vägrar ligga. Men när hon sover trivs hon ju i liggdelen.Är sittdelen lika bra för henne att sova i tror ni?Har bara haft sittdelen till storebror och då var han ju 6 månader.Beslutsångest om jag ska orka byta..
    Jag började vid 2.5 månad eftersom hon kunde sitta själv då.
    den är ju ergonomisk och de glider ju inte som potatissäckar som i andra vagnar.
    Min BVC sköterska sa att det gick utmärkt.
  • Basic1

Ingen som vet ang babytrader??

Basic1 skrev 2008-06-17 13:45:50 följande:
    Är det någon som vet om det fortfarande är 50 euro rabatt vid nyregistrering på babytrader eller var det bara ett tillfälligt erbjudande?
    ~Lilla grodan i himlen~Mini i magen~ BF 28/9~
  • NovJenny
    Kajsan skrev 2008-06-17 15:00:00 följande:
    Jag började vid 2.5 månad eftersom hon kunde sitta själv då.den är ju ergonomisk och de glider ju inte som potatissäckar som i andra vagnar.Min BVC sköterska sa att det gick utmärkt.
    Oj, sitta själv vid 2.5 månader! Inte dåligt!  
     Tack för svar, vi får se hur vi gör, den är ju ergonomisk som sagt!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14