• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • FridaLee

någon hade beställt vagn från usa här va? har inte hunnit kolla in på ett tag (smygläser eran tråd) min man skulle ha åkt till usa i höst men nu blir det inte så och tyckte att jag läste att någon hade hittat nån online butik i usa som skickar till sverige!+ eller har jag inbillat mig det?

• SStina

Ms Kanga...tack för ditt tips
    Mamma på vift tack till dej oxå
    Änglamamma..hihi tack för ditt tips....har varit in och kikat.....
    En fråga regnskyddet är det stelt och otympligt att vika ihop...Till min UJ så är regnstället så stelt och näst intill omöjligt att vika ihop..tar stor plats under vagnen...

Vi har fått två underverk genom IVF en pojke född 9401 och en flicka född 0710
  • SStina

Ja visst känns det som att det är skumt....Fundersam

Vi har fått två underverk genom IVF en pojke född 9401 och en flicka född 0710
  • Mamma2001
    angebell skrev 2008-06-17 17:09:04 följande:
    Hej på er alla bugaboo experter. Är en potentiellt ny bugaboo ägare. Är lite ute och far efter en bugaboo bee, tänkte därför fråga er här inne som har den vagnen ett par frågor. Hur gamla är era barn som använder den? hur långa är de? William är bara 17 mån, men ganska lång och jag tyckte det kändes som lite lite marginal upp till suffletten.mottager gärna svar då jag är hemskt sugen på en bugaboo bee :)
    vår son är 2,5 år snart... vad kan han vara, 90-94 cm lång. han sitter bra i sin Bee
    -I Love Pink-
  • Kajsan
    angebell skrev 2008-06-17 17:09:04 följande:
    Hej på er alla bugaboo experter. Är en potentiellt ny bugaboo ägare. Är lite ute och far efter en bugaboo bee, tänkte därför fråga er här inne som har den vagnen ett par frågor. Hur gamla är era barn som använder den? hur långa är de? William är bara 17 mån, men ganska lång och jag tyckte det kändes som lite lite marginal upp till suffletten.mottager gärna svar då jag är hemskt sugen på en bugaboo bee :)
    Jag har bilder på min 2.5 åring i Been i galleriet.
    Jag tycker det ser helt crazy ut med stora barn i Been, men en 17 månaders kanske kan funka...
  • rackar2

Nu blev det besvärligt.... Har beställt en Cam i en butik i Uppsala. Fick beskedet idag att den blå toppen jag skulle ha inte skulle komma in... Så vad gör man? Jag kommer att ha grå bas, ´men nu vet jag inte vilken färg jag ska ha till? Röd canvas är snygg men vanligare. Bildtråden har jag kollat massor med gånger. Till saken hör att jag har köpt en grå oioi och en svart Skip hop så det måste passa med dem.

Skulle en denimtop fungera?

• Kajsan
    rackar2 skrev 2008-06-17 20:00:29 följande:
    Nu blev det besvärligt.... Har beställt en Cam i en butik i Uppsala. Fick beskedet idag att den blå toppen jag skulle ha inte skulle komma in... Så vad gör man? Jag kommer att ha grå bas, ´men nu vet jag inte vilken färg jag ska ha till? Röd canvas är snygg men vanligare. Bildtråden har jag kollat massor med gånger. Till saken hör att jag har köpt en grå oioi och en svart Skip hop så det måste passa med dem. Skulle en denimtop fungera?
    Offwhite, det enda som är snyggt till grå bas Och passar ju utmärkt till dina skötväskor.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14