• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Suri
    rackar2 skrev 2008-06-17 20:00:29 följande:
    Nu blev det besvärligt.... Har beställt en Cam i en butik i Uppsala. Fick beskedet idag att den blå toppen jag skulle ha inte skulle komma in... Så vad gör man? Jag kommer att ha grå bas, ´men nu vet jag inte vilken färg jag ska ha till? Röd canvas är snygg men vanligare. Bildtråden har jag kollat massor med gånger. Till saken hör att jag har köpt en grå oioi och en svart Skip hop så det måste passa med dem. Skulle en denimtop fungera?
    Jag tycker också offwhite.
    Vilken butik i Uppsala säljer Bugaboo?
  • myHappiness
    Kajsan skrev 2008-06-17 19:30:21 följande:
    Det är en luring
    Varför tror ni det? Undrar varför nån skulle vilja lägga 20 spänn på annons för att luras??? För det är ju bara att göra upp och hämta den. Eller hoppas de att nån vill ha den skickad kanske?
  • thj
    rackar2 skrev 2008-06-17 20:00:29 följande:
    Nu blev det besvärligt.... Har beställt en Cam i en butik i Uppsala. Fick beskedet idag att den blå toppen jag skulle ha inte skulle komma in... Så vad gör man? Jag kommer att ha grå bas, ´men nu vet jag inte vilken färg jag ska ha till? Röd canvas är snygg men vanligare. Bildtråden har jag kollat massor med gånger. Till saken hör att jag har köpt en grå oioi och en svart Skip hop så det måste passa med dem. Skulle en denimtop fungera?
    Är det mörkblå som ej kommer?
    Ta den som går åt turkost är så snygg
    Offwhite är också fin som e  övriga sagt

Sand är fin med kom jag på

Kramizz
  • rackar2

Skurk i Uppsala säljer Bugaboo. Jättegullig liten butik! Får en åkpåse på köpet. Funderade att beställa från Babytrader men när jag fick höra om åkpåsen beställde jag på hemmaplan i stället. Känns bra om jag nu får ett krånglande chassi.

Supersnyggt med offwhite, det håller jag med om. Men tveksam till att det fungerar när man hämtar på dagis. Alla skitiga ungar som hänger och kladdar på vagnen... Jag är nojig som det är nu med mina vagnar...

Tror inte maken går med på offwhite heller. Han kommer nog i och för sig köra den älskade UJ med bebis. De värsta vagnarna han vet är Emmaljunga och andra klumpeduns vagnar...

Fler förslag?

• Suri
    myHappiness skrev 2008-06-17 20:18:03 följande:
    Varför tror ni det? Undrar varför nån skulle vilja lägga 20 spänn på annons för att luras??? För det är ju bara att göra upp och hämta den. Eller hoppas de att nån vill ha den skickad kanske?
    Jag misstänker direkt att det är en annons liknande de som vait tidigare i dagarna med en vagn som de påstår är en bugaboo, men som inte alls är det på bilden. På den senaste av dessa annonser hade de tom en bild av en svart bugaboo med + en bild av vagnen de sålde (en ful sak). Samma svarta bugga som i denna annons. Självklart blir man misstänksam.
    Är det för bra för att vara sant, så är det oftast det...
  • Suri

Skurk... Trodde de bara sålde kläder. Jag har inte ens varit där. Då vet jag vart jag ska kika in i morgon då.

• SStina
    Suri skrev 2008-06-17 20:22:23 följande:
    Jag misstänker direkt att det är en annons liknande de som vait tidigare i dagarna med en vagn som de påstår är en bugaboo, men som inte alls är det på bilden. På den senaste av dessa annonser hade de tom en bild av en svart bugaboo med + en bild av vagnen de sålde (en ful sak). Samma svarta bugga som i denna annons. Självklart blir man misstänksam. Är det för bra för att vara sant, så är det oftast det...
    Precis så kände och tänkte jag oxå......hur har man råd att sälja sin nyinköpta vagn för bara 2000kr.....hmmm..dubbelköp
    Vi har fått två underverk genom IVF en pojke född 9401 och en flicka född 0710
  • rackar2

Det var den åt det turkosa hållet som inte skulle komma... Var tydligen stora problem med leveranserna och säljaren beklagade sig verkligen! Föreslog att jag skulle leta top på annat håll. Vissa färger hade hon inne. Var så inställd på den "turkosa" och ha en åkpåse till i samma färg. Går ju alltid att byta om man ledsnar. Men nu är det som sagt svårt......

• madebyinferno

THJ: har inboxat dig

Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • thj
    rackar2 skrev 2008-06-17 20:25:46 följande:
    Det var den åt det turkosa hållet som inte skulle komma... Var tydligen stora problem med leveranserna och säljaren beklagade sig verkligen! Föreslog att jag skulle leta top på annat håll. Vissa färger hade hon inne. Var så inställd på den "turkosa" och ha en åkpåse till i samma färg. Går ju alltid att byta om man ledsnar. Men nu är det som sagt svårt......
    oh ja den är fin
    om du söker så har vi den

Vad fanns det att välja på för toppar då?

Kramizz
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14