• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Kajsan

Inga bilder, är ruskigt mallig över min nya bärbara så jag sitter i bilden och skriver.
    Ser ni en bil med en takbox från -86 typ (dottern skrek:En båt!En båt!)Så är det vi.
    Riktigt riktigt pinsamt,men vad gör man inte när man ska ha med ,Camen,UJ ochALLA kidsens kläder

• myHappiness
    Kajsan skrev 2008-06-20 08:47:59 följande:
    Gud sicken snygg kombo jag har idag! Brun bas, brunt sittdelstyg och denim suflett med fitn denimväskan! Nu är jag midsommarpimpad.Dessutom är vagnen helt NY, I like
    Snälla Kajsan, kan du inte ta bild på den???
    Är så nyfiken på hur denim passar med brun bas, låterskitsnyggt!
  • Fröken Småland
    Iddah skrev 2008-06-20 10:25:16 följande:
    En lite fråga bara...Går det använda Cam klädsel till Frog? Funderar på att köpa en beg men tyget är blekt
    Japp, det går bra. Är det hela klädseln som är blekt? Annars går det ju att köpa lösa suffletter både till Frog och Cameleon. Cameleon-topparna passar perfekt om man köper till sufflettfästen för Cameleon (kostar 90:- för två). Det finns fortfarande hela Frog-klädslar att köpa hos www.kidzshop.se.
  • Iddah
    mamma2003 skrev 2008-06-20 10:54:40 följande:
    Japp, det går bra. Är det hela klädseln som är blekt? Annars går det ju att köpa lösa suffletter både till Frog och Cameleon. Cameleon-topparna passar perfekt om man köper till sufflettfästen för Cameleon (kostar 90:- för två). Det finns fortfarande hela Frog-klädslar att köpa hos www.kidzshop.se.
    Ah ok tack. Jag tror att det bara är suffletten som är blekt. Men är ju skoj o byta lite ändå Då ska jag in o kika där.
  • Azel

Vet ni vad som hände med min kära bugga igår. Vi var i Slussen och mina hjul behövde pumpas, så jag pumpade där med cykelpump. Jaja, sen gick vi vidare tom stan, och en bit på väg dit EXPLODERAR ena hjulet!!!! Jag blev livrädd när det hände. Fattade först inte vad som hände. Vilken tur att jag hade min Beco med mig så att jag kunde sätta Alyssa i den. Vi åkte till en cykelaffär som fanns i närheten, men de kunde inte hjälpa mig där. Så vi åkte till Bonti, och där kunde de rädda min vagn, jippi!!!! Jaja, ni som förstog varför den exploderade så råkade jag pumpa för mycket *skäms*

• Iddah

Köper jag Frog så säljer jag Bee. Vet inte om jag gör rätt...

• NovJenny

Hur mycket kostar endast sufflett-tyg att köpa? Går det att köpa endast en sådan?
    Mitt är så solblekt. Ser konstigt ut.

• Fröken Småland
    Iddah skrev 2008-06-20 11:21:26 följande:
    Köper jag Frog så säljer jag Bee. Vet inte om jag gör rätt...
    Om man har råd och plats så är en kombination det absolut optimala .
  • Fröken Småland
    NovJenny skrev 2008-06-20 11:31:09 följande:
    Hur mycket kostar endast sufflett-tyg att köpa? Går det att köpa endast en sådan?Mitt är så solblekt. Ser konstigt ut.
    Tror en sufflett kostar 400:-. Beställs dock som reservdel och har rätt lång leveranstid .
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14