Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 14

FinalFantasy skrev 2008-07-16 12:16:59 följande:
    Man är väl inte dum
    Näpp...vi kvinnor e inte det
  • Lille Mammsen
    FinalFantasy skrev 2008-07-16 12:20:37 följande:
    Du som verkar ha koll på alla säljsidor. Kan du hitta en snygg brun/beige skötväska åt mig Min babyphat är svart och matchar inte längre när jag byter *ilandsproblem*
    om jag ser......
  • Lille Mammsen
    Kajsan skrev 2008-07-16 12:21:03 följande:
    Min sambo har börjat briljera med sjyssta kunskaper.Typ:"Kolla Teutonian, hänger inte sufletten som ett tält, varför köper de inte en riktig bugga?""Kolla vagnen, vilken solblekt fleece!""Jag såg en svart sommarsuflett idag med orange bas, men det var en frog".Jag tror att intresset börjar smitta av sig
    Bra där......
  • Lille Mammsen
    NovJenny skrev 2008-07-16 15:24:12 följande:
    Ingen som hört något om "500 krs vagnen"?
    Jag fick den då EJ......*mutter*
  • Lille Mammsen

molly 81 skrev 2008-07-16 19:44:12 följande:

Nu tjatar jag igen.. Vad tycker ni är rimlig att sälja en Gecko för som jag ägt i fyra veckor?! *ingen annons*Är så sjuk sugen på frogen.. Vet inte varför..
    Finns väl ett par stycken på blocket nu.....kolla va dom ska ha!
  • Lille Mammsen
    Micjah skrev 2008-07-16 20:29:44 följande:
    Ja det kanske är smidigast med väska, men har ingen aning om hur jag ska instruera henne i hur man gör med vagnen.. hon HATAR Camen..såå teknisk Kanske skulle köpa en väska här hemma som hon kan släpa med sig dit.Då kan vi öva hemma med min vagn innan hon åker..Tack för svar!Någon annan med åsikt?
    Eller så fixar dom det där du ska köpa den ifrån!! Ska hon plocka upp den själv eller kommer den lev. till henne??
  • Lille Mammsen

molly 81 skrev 2008-07-16 22:40:33 följande:

Jepp. Man får det med vagnen. Så fyller man i sitt namn och något serienummer. Sen postar man det!
    Jag har ej postat,måste man de? har väl garanti iallafall=kvittot!
  • Lille Mammsen

Idag prova jag gecko sittsen (problem med liggdelen) me silver sommar/uv-suffletten.....såg ju coolt ut Men min köttbulle satt inge vidare i den....han får nog ligga ett tag till när det blivit ordning på liggdelen! Vi rullar UJ´n så länge....tur att man råka ha extra vagnar

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14