Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 14

SooJuicy skrev 2008-07-07 13:01:08 följande:
    Hihi, ja me´n va det inte du som koppad in det här i tråden förra veckan? Att bonti numer med ytterligare en butik finns i simpleworlds lokal på karlav, o simple upphör.
    hmm...inte upphör,bara byte av lokal....var vad tjejerna sa till mig för några veckor sedan!!
  • Lille Mammsen
    MejaKiZnic skrev 2008-07-08 12:04:44 följande:
    Lite uppdatering på priser från ping-pong:Bugaboo Cameleon- 828,77 EURBugaboo Cameleon denim - 891,80 EUR + maintenance setfootmuff - 40,96 EUR if ordered together with stroller83,97 EUR if ordered individualBilligare på Babytrader om man bara ska ha vagn men inte mycket
    Fast Ping-Pong va tydligen JÄTTE bökiga med att ha att göra med vid ev. reklamationer mm
  • Lille Mammsen
    modestyclara skrev 2008-07-08 20:42:02 följande:
    Jag var så nojjig med min son för jag körde en P&T (typ ingen stötdämpning alls) på frusen snö (med frusna skoavtryck). Skumpade som sjutton så jag var tvungen att fråga när jag var hos barnläkare ifall de kan få shaken baby syndrome av skakningarna i vagnen. Gud vad läkaren garvade *rodnar*
  • Lille Mammsen
    Sweetsugar skrev 2008-07-08 22:20:01 följande:
    Ingen som vet vart kan kan köpa bag clips till cameleonen??
    Bugaboos egna kunde köpas hos simpleworld...vete f-n hur/vart denna butik nu tar vägen?? deras web står ingen ting om att upphöra.....jaja..tror dessa inte passa 100% på cam...fanns andra bra bagklips här som många köpt...har du ej läst igen om allt...dvs om du redan fått svar!
  • Lille Mammsen
    Sylt skrev 2008-07-08 23:23:58 följande:
    Tacka vet jag Uj *hukar för ägg* Jag får nog vela lite till.... tack för hjälpen!
    *hukar jag meee*
  • Lille Mammsen
    Nikas skrev 2008-07-10 07:42:46 följande:
    Förresten så menade jag såklart inte åt sufflettens håll utan åt de stora hjulens håll... suck...NU har jag dessutom fotat vagnen och lagt i mina bilder, känner mig knäpp för det syns ju knappt på bilden, men det SYNS.
    Min lutar ner med ca 2cm mer ner vid suffletten & fått info att det skall dom EJ göra! Men lutar den mer ner vid fotändan så är det bra...dvs bättre för bebis då det ej är bra om för mycket blod rinner mot huvudet...lite dålig på att förklara men typ min bebis får mer blod i huvudet en va din skulle få!
  • Lille Mammsen

Fru Indosaurie skrev 2008-07-10 11:53:44 följande:

nu kom mitt nya chassi med ups undra om jag kan slänga det gamla då..
    gör INTE det då bugaboo nu börjar kräva tillb. dessa i typ efterhand!! Dubbel kolla med dom först!!!!!!
  • Lille Mammsen
    martina78 skrev 2008-07-10 22:40:03 följande:
    Förresten, måste bara få vädra min tanke och önskan om en Bugaboo dockvagn Hade inte det varit coolt??? Kom och tänka på det när dottern försökte manövrera sin stora 4-hjuliga dockvagn häromdagen - stackars barn säger jag bara Kan man inte göra en namninsamling om det och skicka till BB???
    Tror nog den läckraste dockvagnen är Silvercross...eller va de engelska märket heter!? Ser ut att va en gammal modell...dock SNOR DYR!!! ligger på 5000:- tror jag!
  • Lille Mammsen
    Lokatt skrev 2008-07-10 23:14:24 följande:
    det har jag en i full storlek man skulle ha en buggaliknande dockvagn och en silver cross dockvagn oxå
    Har du modellen där hjulen typ går omlott?? Den modell som finns i dockvagn oxå? *aviiis* Barnbutiken har silvercross nu...kan ta hem dockvagnen oxå *åååhhhhh*
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-07-10 23:16:08 följande:
    hmmm när har ni börjat med sittdelen till era barn???
    Näpp!!!!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14