Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen
    MGn skrev 2008-07-17 01:01:53 följande:
    Jag har haft två sånna....såååå snygga! har aldrig sett den i duo innan, synd man inte har två flickor, då hade dne varit det ultimata
    ja me...jag-bängbula satt ju me två likadana singel flowerpower klädslar...
  • Lille Mammsen

Da Mutt skrev 2008-07-17 07:50:46 följande:

Sittdyna med kvatvig-mönster i grönt i lagom storlek till buggan, eller tyg för att sy ett sådant, finns det någon butik där man kan köpa det?
    Finns att köpa av ditten&datten tidigare iallafall....

www.blocket.se/vi/17150320.htm
  • Lille Mammsen
    Milliemolly skrev 2008-07-17 13:11:08 följande:
    Jag undrar också hur länge de kan ha Bugaboo Takata stolen? Det står 0-13 kg men det brukar bero på längden i vanliga fall?
    Många byter redan vid ca 6-9mån pga så jäkla tunga o klumpiga då att bära....dvs stolarna med dyrgriparna i Jag kommer nog inte kånka på min så länge till,kommer nog byta vid 6mån.
  • Lille Mammsen

mamma på vift skrev 2008-07-17 13:41:09 följande:

Tack så mycket!!
    Men jag saknar lite gecko suffletter
  • Lille Mammsen

Hör ej hit (förlåt) men önskar tips av er här vart jag kan finna/beställa katvig kläder på REA (gärna i sverige)! Inboxa mig gärna med TIPS!

• Lille Mammsen
    spiritsinlove skrev 2008-07-17 15:22:46 följande:
    Hört att det ska finnas någon engelsk butik också där man kan beställa över nätet?Stämmer det? (Litar på er experter )Och i så fall - hur är den sidan om man jämför med babytrader..?*tjatig*
    tror inte den blir billigar! kollade tidigare för någo år sedan va en uj skulle konsta=inte billigare då frakten då låg på typ50-60£
  • Lille Mammsen
    thj skrev 2008-07-17 17:07:43 följande:
    Den info jag fått så är det ingen syskonvagn på väg tyvärrönskar att jag har fått fel info,men det är inte så troligt då det kommer direkt från bugaboo..Kramizz
    Du borde väl ha koll på om den STORA mässan e nu i USA!? Om det nu skulle komma en syskonvagn så kommer den visas upp där!
  • Lille Mammsen
    Nikas skrev 2008-07-17 17:58:22 följande:
    Vinterhjulfråga:To buy or not to buy... bor i Stockholm, city kan man säga. Kommer inte gå skogspromenader och terrängpromenader direkt liksom, dock är det ju moddigt i Stockholm rätt länge. Någon som ångrat att de köpt? Är det ok att köpa begagnade?
    Jag köpte dessa...fick tag i typ nya för 450:-
    jag finns i 08-omr. och när vi har snö så är det inte alltid bra snöröjt.....skulle ej kunna rulla min bugga ute då dvs utan lite större hjul!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14