Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 14

Lokatt skrev 2008-08-29 22:03:09 följande:
    men det går ju inte! jag har ju fler ju!
    ja me....
  • Lille Mammsen
    Stargirl skrev 2008-09-01 12:19:32 följande:
    I köln nästa vecka.
    ÅHhhhhh va jag skulle vela varit där dååååå...... *snyfft*
  • Lille Mammsen
    Stargirl skrev 2008-09-01 12:31:51 följande:
    Jobb, det är en fack mässa.
    Men du borde väl fått nys om ev. nyheter mm pga mässan har ju redan varit i USA där den startar år efter år..........
  • Lille Mammsen
    SooJuicy skrev 2008-09-01 18:27:13 följande:
    Jo, neiman marcus skickar.
    om butiken finns i USA kan det bli en varning alt. helt få sluta sälja bugaboo......
  • Lille Mammsen
    lindzay skrev 2008-09-01 18:50:35 följande:
    ok, men jag ska köpa en begagnad bugaboo av en bekant men hon kan väl skicka den till mig? men måste jag då betala massor i frakt tull osv?
    blir väl ingen tull på beggat! därför bör man plocka upp vagnen ur kartongen o rulla den så däcken blir lite skitiga=blir då typ beggad!!!!!
  • Lille Mammsen
    JuliaochNelly skrev 2008-09-02 08:31:19 följande:
    aaa jag köpte ju den beg ...men hon sa inget till mig om att det varit något fel på bagen...jag jag stog på min parkering med 2 barn och kännde mig apstressad.känner mig skit dum som inte kollade bagen. blir så jäkla sur...räknade lite nyss på det och då har jag betalt 6300 för en 07 cameleon. när jag sålt tillbehören. men kännermig så jäkla sur på denna tjejen.usch
    Men har du hört av dig till henne då? Hon kanske missat det själv??
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-09-02 09:31:51 följande:
    förtsår inte hur ni kan lägga pengar på dem när det är såå lätt att tråckla ihop den själv  
    Mmmm...för den som kan sy & äger en maskin Fis-korv där
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-09-02 09:35:09 följande:
    tjeeeena hjärtat hur går det för dej? här e det dött :( fattar inte varför bara ;)
    Mmmm...inga bugga ägare terrar här....
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-09-02 09:40:23 följande:
    mmm men nu har jag kommit påden ultimata buggysnugglen den blir såå bra fäster den över ryggen på buggan precis som man fäster topptyget sitter som en smäck!!! skicka hit en fleecefint du gillar sa jag tråckla ihop den till dej ;)
    föressten hur har det gått med lutande tornet i pisa??
    OkiDoki!!
    TJH ska hjälpa mig...är på "G" vet ej hur ega/snabba bugaboo e?? Kan inte & vill inte rulla den förns den e OK! Tyr att jag har UJ´n
  • Lille Mammsen
    Lille Mammsen skrev 2008-09-02 09:51:37 följande:
    OkiDoki!! TJH ska hjälpa mig...är på "G" vet ej hur ega/snabba bugaboo e?? Kan inte & vill inte rulla den förns den e OK! Tyr att jag har UJ´n
    Man kan ju f-n tro att jag e lite blarig...full när man läser det jag skriver! är dock ej det...men förLITE kaffe har jag fått i mig iallafall
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14