Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 14

Lokatt skrev 2008-07-01 13:08:53 följande:
    aha. tydligen nån som nappa eftersom den är borta...
    Kanske!? Jag bhöver ej byta...jag har båda
  • Lille Mammsen

KOLLA in detta!!

BONTI växer!!!

Fr o m den 1 juli finns vi även på Karlavägen 67 (F d Simpleworld)

Välkommen till någon av våra butiker!

Karlavägen 67, Stockholm,
    Norrtullsgatan 33, Odenplan
    Stora Nygatan 4, Malmö

• Lille Mammsen

Missa detta....

Du kommer snart att kunna köpa Simpleworlds egna märkesvaror i alla Bontis butiker! Bl a Simpleworld åkpåse, Simpleworld Startbag och snart också Simpleworlds nya matstol.

• Lille Mammsen

mallan brallan skrev 2008-07-02 12:37:24 följande:

Jag är så sur på  Urban!Man kan inte tvätta honom i tvättmaskinen!Jag visste att jag skulle hålla mig till Bugaboo...
    Jag har tvättat min!! Suffletten har jag dock tvättat förhand men sittsen (tagit bort metallbågen)har jag tvättat i maskin på 30grader & me galltvål!!
  • Lille Mammsen

mollan nu skrev 2008-07-02 13:05:36 följande:

tänk om och jag lovar du kommer köpa bästa vagnen som finns på marknaden Värd varenda krona är den.
    Njaa...bästa vet "jag" ej....men smaken e som baken.... Jag e dock MYCKET nöjd nu....men detta pga har både buggan + uj´n
  • Lille Mammsen
    ami skrev 2008-07-02 13:53:22 följande:
    Nä, men OM (hemska tanke)Undrar åt en vän som ska köpa 1 st vagn.. Cameleon (el Frog) eller Bee till normalstor 2-åring?
    Ska hon ha fler barn? Köpa ny eller beggad?
  • Lille Mammsen
    Saaaraa skrev 2008-07-03 12:02:02 följande:
    Okej tack. Är Cameleon mycket bättre än Geckon annars? När jag tittar på beg. vagnar så verkar det vara en ganska stor prisskillnad tycker jag...
    Gecko är väl den lite enklare modellen!?
    Cam har väl fördelen med att du kan byta färger mer en Geckon & & har bygel & reglerbara handtaget (som nu tydligen bråkar för dom som köp cam 2007-2008) Vad jag har fått i info här i tråden ang Cam/Gecko så har Geckon fördelen att va smidigare att köra pga vikten mm. Jag har ju en UJ med liggdel och ville ha en extra vagn med vändbar sitts...därför blev det en Gecko för mig...som jag köpt extra klädsel till + div CAM toppar då dessa ska funkar ganska OK,sufflett bågar måste dock bytas då...& ev. fästerna (ej fått 100% svar ang.detta)!Cam´s sivelhjul(eller va de nu heter) kan man ha på Geckon dvs kan köpas sep.
  • Lille Mammsen
    bakabakalitenkaka skrev 2008-07-03 13:04:59 följande:
    Kan man köpa Bugaboo bagclips nånstans??
    simpleworld! Ev. fler butiker?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14