Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen
    trebarnsliv skrev 2008-06-04 16:04:08 följande:
    min gäller, lagt till att man ska maila kajsan om man vill va med i bytesmailinglistan
    okidoki
  • Lille Mammsen
    mrsjling skrev 2008-06-04 18:21:52 följande:
    Kan vi inte alla skriva i den andra tråden? Så blir ingen sårad. Kajsan: Kan du inte bara be nån moderator stänga av tråden? Nu "hann" ju trebarnsliv ändå före och har lagt till i ts om bytestråden. Så slipper vi mer missförstånd.
    Låter ju smidigt! Jag har inge imot någon av dessa 2 men tycker det e lite jobbigt att hatta hit o dit i 2 trådar!
  • Lille Mammsen
    MildaMaränger skrev 2008-06-04 19:00:47 följande:
    men det här är väl den nya?
    Startades en innan denna................som jag fattade det som!
  • Lille Mammsen
    myHappiness skrev 2008-06-04 19:03:46 följande:
    Vad sägs om en kompromiss???Någon helt annan startar ännu en ny tråd! Så vi kan hålla oss till saken; nämligen bugaboo!
    Låter oxå smidigt!! Fast e ju lite knasigt oxå då en ny tråd startade igår (va väl 1st igår & 1st idag???) Jag me min lite virriga hjärna fatta ej riktigt varför en ny tråd startade igår & en til idag???????????? JaJA,har skrivit en fråga i den andra tråden & hoppas jag får svar!
  • Lille Mammsen

Såååå nöjd! Hämtat upp min Bugaboo skötväska...som va NY!! Är väl ett sk Fynd från tradera hoppas på att ett nytt crem färgat lock nu dimper ner i min brevlåda idag oxå från en här itråden (??)!! Någon här som vet hur många olika färger som finns på locken!?

• Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-06-05 09:43:09 följande:
    hörrni jag skulle ju sy en suflett.hmmm o nu har jag äntligen hittat katvig tyget i brunt.. men grrr jag snålar det går ju på över 400 o sen klippa sönder det.. hhmmm hjälp vad hade ni gjort?? ;)
    Sy en sufflett!!! Sedan syr du en till mig E du inte liiiiitr avis på mitt "lager" av Katvig bäddset/tyg ""retas"
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-06-05 13:09:15 följande:
    niiiiiice tror alla färger finns som det finns parsoll i ;)
    OkiDoki............Vill ej ha ROSA jööööööööö
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14