Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 14

Emmsan skrev 2008-07-04 20:48:01 följande:
    heeeej tjejer kikar in från ett hääärligt öland :) maken söver barnen o jag smygsurfan på hans dator fyy på mej men jag saknar ju er o var bara tvungen att kika in o säga hej
    Har undrat vart du tagit vägen!
  • Lille Mammsen

molly 81 skrev 2008-07-05 12:12:23 följande:

THJ:Jag inboxade dig för ett tag sen om Cam suffla till geckon.. Har bestämt mig helt nu. Det ska bytas suffla. Lust att hjälpa mig?!
    Vill & ska oxå...redan "terrat" THJ ang detta Kul! Då e vi 2 som ska fixa o dona.....
  • Lille Mammsen

molly 81 skrev 2008-07-05 15:35:11 följande:

Mammsen: Vilken knep du? Jag knep den röda precis! lite mer än 400 pix! Som hittat!
    Knep en sand tidigare för 360:- Tror jag de blev....
  • Lille Mammsen
    Kajsan skrev 2008-07-05 22:43:02 följande:
    Woho! Idag höll jag på att krocka med en LIKADAN Bugga som min, med fuskburberrysuffla.Jodå, hon såg mig inte alls Sen slog det mig att det var Mstery härifrån, och nu har jag vart inne och kollat bildtråd.Det var hon Världen är liten
    Jag vill HAAAAAAA din sufflett
  • Lille Mammsen

Vaselin???? Har jobbat i många barnvagns butiker tidigare & ingen av dessa har kört vaselin iallafall!!! silikonspray & hjulagerfett har alla butikerna kört i "verkstan"!!

• Lille Mammsen
    Kajsan skrev 2008-07-06 22:37:12 följande:
    Jaaa, vart ät hon?
    Men OM det nu kommer en så borde denna visas upp på dom STORA mässorna i usa + tyskland nu i höst.................
  • Lille Mammsen
    Preggie skrev 2008-07-06 23:03:27 följande:
    mallan brallan skrev 2008-07-06 22:35:46 följande:
    Jamen dåså, då kör jag på min planerade snålvariant :) Tackar för svar!
    Du kanske redan har.......kolla med din gubbe,han kanske redan har detta (silikonspray,hjulagerfett) hemma till bilen......
  • Lille Mammsen

Va e detta???? Simpleworld upphör???? (kop.ett inl.i UJ-tråden...)

Ringde dit i onsdags för att fråga om rean... är ju sugen på en ny klädsel å då fick jag till svar att det inte fanns nån rea kvar för simple world har blivit uppköpta av bonti.

• Lille Mammsen
    SooJuicy skrev 2008-07-07 13:01:08 följande:
    Hihi, ja me´n va det inte du som koppad in det här i tråden förra veckan? Att bonti numer med ytterligare en butik finns i simpleworlds lokal på karlav, o simple upphör.
    Precis!! Hajjar NOLL just nu Kan ju va trevligt och bra att veta vid ev. reklamationer av allt man köp hos simpleworld!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14