-
Minns ej butiken...fan div butiker på ebay/ukspiritsinlove skrev 2008-07-17 19:45:29 följande:Vilken sida? -
TIPS! 1klass har tydligen REA på OIOI skötväskor mfl..............
-
Försöker mig på att fälla ihop min gecko....har aldrig provat att fälla ihop en Bugaboo tidigare
Tänkte ta med den åland imorron! Få se om jag får till det....annars få den snällt stanna hemma
-
PS ser nu va klockan är
snacka om att man e pucko som kommer på detta nu...några timmar innan man ska typ packa bilen
JaJa...må så gott här i tråden nu i 1vecka.....kommer sakna datan
-
Japp...då va man hemma igen efter en varm & solig vecka på Åland! Här har det säkert skrivits MYCKET...orkar ej läsa allt! Missat något eller?
Lärde mig iallafall att fälla ihop chassit innan den skulle packas in i bilen
Buggan funkad bra på resan,tog liggdelen på....men blev mer o mer grinig på chassit som lutar ner vid huvud änden.....JaJa,hoppas THJ får någo svar från BB ang detta efter att hon "MYYYYST" färdigt på Öland! -
Hmmm...ellerhur...för den som kan ja!!!!!!!!!!!!!!!!Emmsan skrev 2008-07-27 18:25:39 följande:aha ser skitlätt ut att sy juh ;) tack -
Sy på bah....så fingrarna blöder.............Emmsan skrev 2008-07-27 20:42:47 följande:jaja vi får väl se hur den blir sugen e jag nu men har ingen fin handduk hemma :( -
FY-FABIAN VA AVIS JAG EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.........Lokatt skrev 2008-07-28 21:09:35 följande:mallan brallan skrev 2008-07-28 20:25:21 följande:
Vart fann du detta tyg???? Vill oxå ha jöööööööööö
-
Noas mamma skrev 2008-07-28 22:49:19 följande:
God kväll tjejer. Nu är min suflett klar eller nja nästan Nål F*N gick av när jag skulle sy fast spännen. Jag har inte riktigt koll på hur man lägger in bild i bild tråden... Nån som har lust att hjälpa mig? Vilken skötväska tycker du är snyggast på Buggan??Har oioi,div skiphop,bugaboo mfl....tycker nog buggans egna i 1:a hand! -
Maila du dom direkt? Vart beställde du suffletten ifrån?Emmsan skrev 2008-07-29 09:47:28 följande:idag är en uuuunderbar dag hade ju problem med min sufflet igår. mailade bugaboo o idag svarar de JAG SKA FÅ EN nyyyyyyyy :) underbara bugaboo med underbar service svarar typ på mail efter bara ngr minuter :)