• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • imsa

mammsens: det var inte nu du shoppade åkpåse till 50%? om så får du gärna dela med dig av vart 

♥ nu är hon här ♥
  • Lille Mammsen
    Minxy skrev 2008-06-25 23:56:11 följande:
    Precis - är det rea så MÅSTE man handla, annars känns det på nåt sätt som om man förlorar pengar Min sambo tycker alltid att jag resonerar väldigt underligt när det gäller shopping. Det tycker inte jag
    Precis!! Men våra kära karlar/avels hingstar förstår sig ej på detta med att Handla & Fynda mm..... Det bara är så & det är något som vi kvinnor får försöka leva me Sorry,kunde ej låta bliiii pga min vandrande "hingst" muttrade när han gick förbi Bugaboo kartongen (gröna gecko klädseln) !!
  • Minxy
    Lille Mammsen skrev 2008-06-26 00:09:15 följande:
    Precis!! Men våra kära karlar/avels hingstar förstår sig ej på detta med att Handla & Fynda mm..... Det bara är så & det är något som vi kvinnor får försöka leva me Sorry,kunde ej låta bliiii pga min vandrande "hingst" muttrade när han gick förbi Bugaboo kartongen (gröna gecko klädseln) !!
    Haha, min sambo säger något nedvärderande om min bugga varje dag - han kan inte komma över att den kostade närmare 9000:- !
    Men jag är så nöjd så jag ler bara när han gnäller
    Leo kom till oss 16/2
  • Lille Mammsen
    imsa skrev 2008-06-26 00:07:37 följande:
    mammsens: det var inte nu du shoppade åkpåse till 50%? om så får du gärna dela med dig av vart 
    va nu i mars eller va de april?? Inga REA där nu...tot jag! Om jag inte minns fel så hette de barngrottan??
  • Lille Mammsen
    Minxy skrev 2008-06-26 00:11:31 följande:
    Haha, min sambo säger något nedvärderande om min bugga varje dag - han kan inte komma över att den kostade närmare 9000:- ! Men jag är så nöjd så jag ler bara när han gnäller
    Kostar att ligga på top
  • Lille Mammsen
    imsa skrev 2008-06-26 00:07:37 följande:
    www.barnensgruva.se/ Min finns ej me...va den nu hette? svart bas me grön/lime färgade blad eller va de va
  • imsa

tack, jag ska kika =)

Lille Mammsen skrev 2008-06-26 00:22:16 följande:
    www.barnensgruva.se/ Min finns ej me...va den nu hette? svart bas me grön/lime färgade blad eller va de va
    ♥ nu är hon här ♥
  • Fröken Småland
    Lille Mammsen skrev 2008-06-26 00:22:16 följande:
    Den heter Retro Revolution. Funkar den till din gröna klädsel förresten?
  • loveliva
    mamma2003 skrev 2008-06-26 04:59:42 följande:
    Den heter Retro Revolution. Funkar den till din gröna klädsel förresten?
    Aaaaa den är fin! Jag har den röda med små fåglar på
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14