• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Acke

Hjälp önskas! Vet att det funnits en beskrivning på hur man sätter på ståbrädan på Biugaboon, men hittar den inte nu i alla trådar...

Behöver hjälp från någon vänlig själ där ute...Hur gör man? Hra ingen beskrivning eftersom vi köpte beg.

Har för mig att man skulle lägga den ned när man klickade på brädan? Och hur/var fäster man snodden?

Snodden är redan fäst i väskan och fästena sitter redan på chassit...men vad är nästa steg?

Stort tack på förhand, har tänkt inviga den imorgon...

• Chaplin

Mmmm, lutar åt en cam...
    Tror också att det kan behövas en sulky sedan, har en från den äldsta sonen. Men jag tycker 15 månader är för tidigt för en sådan. Han vill fortfarande sitta mot oss ofta, så jag ska nog beställa en cam! De är så snygga!

Nu gäller det bara att övertyga min äkta hälft om att det är en bra idé att göra så här, men jag brukar vinna!

modestyclara skrev 2008-06-25 20:59:39 följande:
    Köpa en cam -absolut. Så kör du ståbräda om 10 månader. Fast du behöver någon paraplyvagn eller nåt för längre turer till sonen även i framtiden också tror jag...
  • modestyclara

Snodden ska sitta i mittstången under sittdelen/liggdelen. Fästena går att sätta upp och ner så om det inte funkar med min kommande beskrivning så har ni vänt fästens fel.

Lägg vagnen på sidan.

Lägg ståbrädan med undersidan upp mot vagnens undersida och för in fästena på brädan i skårorna på fästena. Tryck emot samtidigt som ni fäller fram ståbrädan som den ska sitta när ni promenerar. Ställ upp vagnen igen. Klart.

Acke skrev 2008-06-25 21:07:42 följande:
    Hjälp önskas! Vet att det funnits en beskrivning på hur man sätter på ståbrädan på Biugaboon, men hittar den inte nu i alla trådar...Behöver hjälp från någon vänlig själ där ute...Hur gör man? Hra ingen beskrivning eftersom vi köpte beg. Har för mig att man skulle lägga den ned när man klickade på brädan? Och hur/var fäster man snodden?Snodden är redan fäst i väskan och fästena sitter redan på chassit...men vad är nästa steg?Stort tack på förhand, har tänkt inviga den imorgon...
  • Acke

TAck!!! Ska testa med en gång...var på ståbrädan fäster man snodden?? Den är sitter på mittstången under liggdelen.

Wish me luck, nu ska jag testa!

• Acke

TAck!!! Ska testa med en gång...var på ståbrädan fäster man snodden?? Den är sitter på mittstången under liggdelen.

Wish me luck, nu ska jag testa!

• modestyclara
    Acke skrev 2008-06-25 21:20:42 följande:
    TAck!!! Ska testa med en gång...var på ståbrädan fäster man snodden?? Den är sitter på mittstången under liggdelen.Wish me luck, nu ska jag testa!
    Det ska vara en liten hake i ena änden av snodden som man hakar fast i ett litet hål rätt långt fram uppe på ståbrädan.
  • mallan brallan

Martina78: Vad jag förstått så måste man köpa överdraget till madrassen separat det med!

• mallan brallan

MGn: Har du sålt en Bugaboo för att köpa ytterligare en?
    But... why?

• mallan brallan

kajsan; servera bara vatten fortsättningsvis. Väninnan verkar uppenbarligen
    bli lite stökig nu.

• MGn

Jag har bestämt mig, jag vill ha en frog att styla om...några tips på vad man kan göra mer än egen suflett

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14