• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • TUVA77
    TUVA77 skrev 2008-06-26 10:32:04 följande:
    Leo och Elliots Mamma skrev 2008-06-26 10:09:28 följande:
    Hej!Jag kommer på två nackdelar. Lite bökigt att sätta på den - Jag lägger ner vagnen på sidan. Sen tycker jag den sticker ut mycket, så det känns som man ska snubbla på brädan ...
    Det stora barnet åker bra. Sen har jag ingen erfarenhet av andra ståbräder.
  • Leo och Elliots Mamma

Positivt: Lätt, smidig (såå lätt att fälla ihop när man ska ha in den i bilen tex, fullt liggläge, justerbart handtag, Sitsen kan vändas mot föräldern eller "bort" ifrån föräldern (ända sulkyvagn som har den funktionen), stor suflett och otroligt lättkörd ffa i centrum och på "slät" asfalt.

Negativt: Svårt att köra i barnvagnsramper då hjulbredden är för smal, styv att "få upp på bakhjulen" då man ska köra på och av bussen eller upp över trotoarkanter tex, inte så lättkörd i grus (och snö kan tänkas).

En toppen vagn, rekomenderas varmt

• Azel

Har köpt en ny "skötväska" igår. Den kunde jag faktiskt hänga upp på BeConnectet. Och så en ny bild på makimekko dyna. Nån har har lust att lägga upp bilder i bildtråden? *flirt*

• Leo och Elliots Mamma
    TUVA77 skrev 2008-06-26 10:34:05 följande:
    Det stora barnet åker bra. Sen har jag ingen erfarenhet av andra ståbräder.
    Tack snälla för ditt svar.
    Blir det smidigare att gå om man har den upphängd? Hur är det att köra i grus och ojämna gator om du förstår hur jag menar?
  • fröken ida

Mejlar man får man ett autosvar att personen ifråga är på semester och mammaledighet. Jaja det verkar som det är endast avhämtning som gäller så så kan jag glömma det.

Älskade Edvin
  • Lille Mammsen

fröken ida skrev 2008-06-26 12:29:39 följande:

Skumt! Billigt var det hur som helst
    Billigt? vi vet ju ej va den kommer landa på Nyfiken på vad den äldremodellen kostade ny och va den nya kostar ny,någon här kanske vet om denna är den äldre eller nya modellen!
  • mellebus

hej!
    vart kan jag hitta mått på vagnarna ( gecko o cameleon). jag har kollat på bugaboos hemsida men hittar inga mått i hopfällt läge. tack på förhand!

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14