• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • 0247

sitter oxå å tittar att jag kankse ska köpa en frog och vill styla om den lite

• 0247

sitter oxå å tittar att jag kankse ska köpa en frog och vill styla om den lite

• modestyclara
    MGn skrev 2008-06-25 21:28:14 följande:
    Jag har bestämt mig, jag vill ha en frog att styla om...några tips på vad man kan göra mer än egen suflett
    Toppklädsel, sittdyna, bumperbarskydd. Klä om ett parasoll?

till liggdelen kan man sy nytt innertyg, påslakansett, filt, leksak att titta på.
  • Acke

Filliklart! Stort tack för hjälpen! Klurade även ut var snodden skulle fästas!

• Minxy

Tänkte kolla med alla er buggakunniga om när man kan byta till sittdelen?
    Leo är lite drygt 4 månader nu och är ARG när han måste ligga i vagnen! Han vill ju se allt som pågår. För det mesta brukar jag sätta huvudkudden i ryggen på honom och sätta honom mot den nedfällda sufletten och då är han jätteglad ett tag, tills han börjar hasa nedåt...

Vidare undrar jag om någon har nåt bra förslag på en billig åkpåse? Funderade på Lodger Bunker men den är ju inte direkt billig...
    Har kikat på en Buggysnuggle också, men dom kostar ju också en slant.

Men det kanske är värt det eftersom man ska ha samma åkpåse till hösten/vintern?

Leo kom till oss 16/2
  • mallan brallan

Minxy: Jag tycker definitivt att sonen kan börja använda sittdelen!
    Vi bytte när vår son vad 2,5 månader och då helt plötsligt blev
    barnvagnsåkandet en fröjd.
    Angående åkpåse tycker jag att Bugaboos egna är det enda raka alternativet.
    Den sitter som gjutet, glider inte alls och är varm och gosig.

• Minxy
    mallan brallan skrev 2008-06-25 21:52:45 följande:
    Minxy: Jag tycker definitivt att sonen kan börja använda sittdelen!Vi bytte när vår son vad 2,5 månader och då helt plötsligt blevbarnvagnsåkandet en fröjd.Angående åkpåse tycker jag att Bugaboos egna är det enda raka alternativet.Den sitter som gjutet, glider inte alls och är varm och gosig.
    Okidoki, ska kolla in Bugaboos egna åkpåse också
    Tack för svaret!
    Leo kom till oss 16/2
  • Minxy

Hmm....efter att jag kollat på de färgglada Buggysnuggles och Lodger Bunker så kändes Bugaboos egna åkpåsar lite....tråkiga!

Äsch, jag får helt enkelt ge mig ut på stan och klämma och känna på alla åkpåsar som finns och köpa den som känns bäst! Vill ju ha en mysig så inte sittdelen känns för stor och "icke-ombonad" för lillen...

Leo kom till oss 16/2
  • imsa

hehe, verkar som om du varit för generös med vinet till henne... 

Kajsan skrev 2008-06-25 21:06:00 följande:
    Min kompis sitter bredvid mig här och säger att vår vagn är sopig, hon hittar inte bromsen och frågar hur det känns att ha en platta upp i asclet när man är trött.Nu blev jag lite trött på henne, hon får inge mer vin.
    ♥ nu är hon här ♥
  • imsa

förresten...hittade ett gaia o co regnskydd igår till det eliminenta fyndpriset av 148,5. Men vågade inte slå till ifall det inte passade camen. vet någon ifall det passar?

på tal om åkpåsar är jag jättesugen på en elodie details cherry blossom till tjejen till vintern, tycker ni den funkar bra i sittdelen?

♥ nu är hon här ♥
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14