• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • loveliva
    Isanna skrev 2008-06-25 22:42:29 följande:
    Det är då man är så fiffig och fäster den på baksidan med vant-clips!
    Tack för tipset!
    Har också en elodie åkpåse, men den är haaaaal
  • Isanna
    Minxy skrev 2008-06-25 22:53:19 följande:
    Har inte du haft en Buggysnuggle? Eller har jag inbillat mig det? *yr*   
    Jajjemän, stämmer det, men är ju nyfiken på en lodger också!
  • Minxy
    Isanna skrev 2008-06-25 22:58:45 följande:
    Jajjemän, stämmer det, men är ju nyfiken på en lodger också!
    Men vad trevligt, då har ju du förstahandsinfo om Buggysnugglen!
    Hur är den? Funkar den bra i buggan? Tror du att det blir för varmt att ha den nu till sommaren? Vill liksom ha nåt mjukt och mysigt åt pojken (4 månader) att ha i sittvagnen...
    Leo kom till oss 16/2
  • madebyinferno
    Minxy skrev 2008-06-25 21:59:33 följande:
    Hmm....efter att jag kollat på de färgglada Buggysnuggles och Lodger Bunker så kändes Bugaboos egna åkpåsar lite....tråkiga! Äsch, jag får helt enkelt ge mig ut på stan och klämma och känna på alla åkpåsar som finns och köpa den som känns bäst! Vill ju ha en mysig så inte sittdelen känns för stor och "icke-ombonad" för lillen...
    Har en buggysnuggle men den är nog inte lika varm som BB´s egna framåt vintern skulle jag tro... Håller med om att de är lite tråkiga men guuuud så skönt det är att åkpåsen sitter där den sitter, inget kasande eller liknande - älskar min BB-påse
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • madebyinferno
    imsa skrev 2008-06-25 22:13:11 följande:
    förresten...hittade ett gaia o co regnskydd igår till det eliminenta fyndpriset av 148,5. Men vågade inte slå till ifall det inte passade camen. vet någon ifall det passar?på tal om åkpåsar är jag jättesugen på en elodie details cherry blossom till tjejen till vintern, tycker ni den funkar bra i sittdelen?
    Skulle väl vilja säga att den sitter sådär, lite snålt tilltagen och för få kardborreband enligt mig - tror det ska finnas bild i mitt galleri
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • Lille Mammsen
    loveliva skrev 2008-06-25 22:56:57 följande:
    Tack för tipset! Har också en elodie åkpåse, men den är haaaaal
    Men ack sååå snygg Roffade åt mig en elodie åkpåse på en nät REA va 50% & då kan man ju bara inte låta bliii :-d
  • Minxy
    martina78 skrev 2008-06-25 23:42:48 följande:
    Har en buggysnuggle men den är nog inte lika varm som BB´s egna framåt vintern skulle jag tro... Håller med om att de är lite tråkiga men guuuud så skönt det är att åkpåsen sitter där den sitter, inget kasande eller liknande - älskar min BB-påse
    Nej precis....men man kanske ska ha en buggysnuggle till vår och höst? Jag gillar dom verkligen - ser så fina ut!
    Sen köpa en bugaboo-åkpåse till vintern....ja, så får det nog bli   
    Leo kom till oss 16/2
  • loveliva
    Lille Mammsen skrev 2008-06-25 23:49:48 följande:
    Men ack sååå snygg Roffade åt mig en elodie åkpåse på en nät REA va 50% & då kan man ju bara inte låta bliii :-d
    Nej då SKA man inte låta bli
  • Minxy
    loveliva skrev 2008-06-25 23:54:47 följande:
    Nej då SKA man inte låta bli
    Precis - är det rea så MÅSTE man handla, annars känns det på nåt sätt som om man förlorar pengar
    Min sambo tycker alltid att jag resonerar väldigt underligt när det gäller shopping. Det tycker inte jag
    Leo kom till oss 16/2
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14