mallan brallan skrev 2008-06-25 15:55:34 följande:
Martina78: åååå, ALLT är ju fint till sand! Vad har du för färg på parasoll?
Brunt parasoll så det skulle matcha den bruna basen, men jag ångrar det färgvalet

skulle vilja ha ett parasoll som färgen passar både brun bas, sand bas och kakhi-Bee´n
Har ju min gröna fleecetop men den går bättre ihop med den bruna än med sanden, lr??
Är innne i en "inte så färgglad" period känns det som - mer inne på mönster....
Åååh vad lite hjälp det var till då

Blir till att sy en egen top och suffla omgående - gäller bara att hitta ett trevligt tyg först
Ska avverka både Ikea och Gekås i helgen hade jag tänkt - MÅSTE ju hitta NÅGOT kul tyg tycker jag

jule skrev 2008-06-25 16:21:56 följande:
har sandbas, har haft den ihop m denim, gul, egensydd topp i frotté å m sandtop i fleece (dock e den sistnämnda ingen kombo jag rek. då d e helt olika nyanser) har oxå orange (gamla)sommarsuffla å orange parasoll. hade även en åkpåse i offwhite i vintras/tidig vår... bilder finns i mitt galleri på d olika varianterna.just nu vill jag även ha sandtop i canvas å ev. brun i canvas men då vi blev m hus precis så lär d ju finnas andra hål att stoppa pengarna i
denim lät fint

en brun top skulle ju bli bra för då skulle det ju gå att köra helbrun vagn med eftersom jag har en brun bas också

Måste kika in i ditt galler i... springer dit