• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • Villefranche sur mer

ah jag vet inte om jag kan sova. Funderar på att bryta mig in i affären mohahahaha
    men vad e det man säger, den som väntar på nåt gott...väntar ALLTID för länge hihi.

mamma2003 skrev 2008-06-26 19:43:36 följande:
    Grattis! Tror du att du kan sova inatt?
  • Villefranche sur mer

Leveranstiden var...vi beställde vagnen in tisdags...så två dagar. KANON BRA!!!

Chaplin skrev 2008-06-26 19:43:39 följande:
    Tänkte eventuellt beställa en cameleon därifrån i dagarna. Hur lång var leveranstiden?Villefranche sur mer skrev 2008-06-26 19:33:13 följande:
  • Villefranche sur mer

Jag ville ha en brun vagn men mannen min ville ha grå bas...men jag lät honom bestämma eftersom jag TILL SLUT fick min vilja igenom på en Bugga. Man får ju ge o ta lite.
    Sen ville vi ha en "könsneutral" vagn, eftersom vi inte riktigt vågar lita 100% på att det är en lite Sixten som ska titta ut. Haha.

• madebyinferno
    Jimps skrev 2008-06-26 20:19:29 följande:
    Jag och maken är fortfarande inte ense om färg. Vi beställde vår cam för flera veckor sedan men har inte hämtat ut den eftersom jag har bf den 14 juli. Han ville ha grå bas och offwhite top medan jag ville ha sand bas och brun topp. Efter mkt velande sa han att jag fick bestämma men nu försöker han få mig att ändra mig. Han tycker vi ska kolla med affären om det går att byta färger och eftersom han vet att jag gillar rosa så föreslår han att vi ska ta grå bas och rosa topp om det blir en tjej och blå topp om det blir en kille =)
    Är inne i en lite tråkig period och håller nog med din make om grå bas och offwhite top men om ni samsas om en basfärg går det ju lätt att byta top och variera sig
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • Leo och Elliots Mamma

Nån som haft BB´s eller Buggyboard maxi ståbräda på Bee´n? Funkade det bra elr blev det rankt?

• modestyclara
    Jimps skrev 2008-06-26 20:19:29 följande:
    Jag och maken är fortfarande inte ense om färg. Vi beställde vår cam för flera veckor sedan men har inte hämtat ut den eftersom jag har bf den 14 juli. Han ville ha grå bas och offwhite top medan jag ville ha sand bas och brun topp. Efter mkt velande sa han att jag fick bestämma men nu försöker han få mig att ändra mig. Han tycker vi ska kolla med affären om det går att byta färger och eftersom han vet att jag gillar rosa så föreslår han att vi ska ta grå bas och rosa topp om det blir en tjej och blå topp om det blir en kille =)
    Jag håller på maken bättre med grå bas -då passar i princip alla toppfärger tycker jag...
  • madebyinferno
    Leo och Elliots Mamma skrev 2008-06-26 20:54:03 följande:
    Nån som haft BB´s eller Buggyboard maxi ståbräda på Bee´n? Funkade det bra elr blev det rankt?
    Jag har buggyboarden till Bee´n och det fungerar superbra, tycker inte det blir rangligt lr nått...
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • madebyinferno

På lördag ska jag bli ägare till även en gecko
    Hmmm, undrar vad maken säger om att ha en Cameleon, Gecko och Bee stående under trappan...

• Leo och Elliots Mamma
    martina78 skrev 2008-06-26 21:05:29 följande:
    Jag har buggyboarden till Bee´n och det fungerar superbra, tycker inte det blir rangligt lr nått...
    Tack. Kom på en(elr snarare några) till fråga, e det krångligt att sätta dit å ta bort den? Å kan man fälla ihop Bee´n utan att ta bort brädan?
  • Leo och Elliots Mamma
    martina78 skrev 2008-06-26 21:05:29 följande:
    Tack. Kom på en(elr snarare några) till fråga, e det krångligt att sätta dit å ta bort den? Å kan man fälla ihop Bee´n utan att ta bort brädan?

Såg att du säljer "solsufletten" till Bee´n på Tradera. E du inte nöjd med den. Har i tankarna om det är ngn idé att köpa en men den kanske inte e nå bra elr?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14