• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • FridaLee

någon som kan tippsa om vilken butik i stockholms området som det är bäst att testa vagnen i? har varit på knodd men deras vagn de hade framme måste ha haft ett defekt chassi för vänster sida glappa. Skulle vilja provköra ordentligt, sen en sak till som min karl reagera på när jag visade honom bilder på blocket och dyl är att liggdelen lutar framåt på flera bilder, blir den så efter användning eller är den fel dit satt???

• Trojka

Vad är rimligt att ta betalt för en grå sittdelsbas och varukorg i begagnat skick?

-INGEN ANNONS-

• mamma på vift
    Trojka skrev 2008-06-26 21:53:51 följande:
    Vad är rimligt att ta betalt för en grå sittdelsbas och varukorg i begagnat skick? -INGEN ANNONS-
    jag la ut min på tradera och fick 600 för sittdelsbasen och 225 för varukorgen....tycker att det var helt ok!
    *Mamma till 1 prins och 1 groda*
  • mallan brallan

Fridus2: Jag tycker Simpleworld är bra!
    Var därinne idag å klämde lite på UJ å Cam.
    Jättebra service och dom hade 2 Cameleon uppe att prova.

Liggdelen ser ut att luta lite, men det är fjädringen som gör att det blir så.

• FridaLee
    mallan brallan skrev 2008-06-26 22:12:17 följande:
    Fridus2: Jag tycker Simpleworld är bra!Var därinne idag å klämde lite på UJ å Cam.Jättebra service och dom hade 2 Cameleon uppe att prova.Liggdelen ser ut att luta lite, men det är fjädringen som gör att det blir så.
    ok ja simpleworld har jag näthandlat från förut ch de var bra service där, trevliga och snabba mail svar. Det låter ju bra får ta en sväng till dem då. Ok så det är fjädringen som gör att liggdelen ser ut att luta men när barnet ligge ri så ligger de väl inte bakåtlutade!? Tack för ditt svar!
  • gbg77

frågar snällt igen..

gbg77 skrev 2008-06-26 19:36:45 följande:
    nu har lillen blivit stor o vi har bytt tll sittdel. har bild i mitt galleri, nån med plus får gärna lägga den i bildtråden
  • mamma på vift
    gbg77 skrev 2008-06-26 22:18:40 följande:
    frågar snällt igen..
    fixat
    *Mamma till 1 prins och 1 groda*
  • Trojka
    mamma på vift skrev 2008-06-26 22:08:22 följande:
    jag la ut min på tradera och fick 600 för sittdelsbasen och 225 för varukorgen....tycker att det var helt ok!
    Okej, tack för svar.
  • mallan brallan

Fridus2: Med barnet i blir liggdelen plan! Inge blod i huvve där inte.

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14