• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • madebyinferno
    Mållgan skrev 2008-06-26 14:19:34 följande:
    Hallå! Måste fråga er en sak. Om en timme ska vi hämta vår nya bugga. Sen när vi bäddat ordning och så vill jag gärna kunna lägga in en bild i bildtråden. Men hur gör man det???
    Lägg in kortet i ditt galleri, kopiera sen kortet därifrån och klistra in i ett inlägg i bildtråden, vet inte om det gör någon skillnad om du har plus eller ej men många utan plus brukar be om hjälp så gör du det med
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • madebyinferno
    modestyclara skrev 2008-06-26 14:39:34 följande:
    Ja, men det går nog upp innan auktionen är över...
    Undrade bara eftersom jag tyckte det men det var inga bud lagda ännu inte för att jag behöver ÄNNU en vagn men man blir ju sugen
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • madebyinferno

Varför i hela fridens namn lägger man in en annons på blocket om man inte svarar de som är intresserade??? Har man ångrat sig är det väl bara att plocka bort annonsen lr meddela det!!

• Fröken Småland
    Mållgan skrev 2008-06-26 14:19:34 följande:
    Hallå! Måste fråga er en sak. Om en timme ska vi hämta vår nya bugga. Sen när vi bäddat ordning och så vill jag gärna kunna lägga in en bild i bildtråden. Men hur gör man det???
    Lägg bilden i ditt galleri. Klicka på den så den blir stor. Högerklicka och kopiera. Högerklicka i inlägget och klistra in. Du måste ha plus för att det skall funka. Annars kopiera adressen och lägg in den istället så är det lätt för någon annan att hjälpa till .
  • fröken ida
    Lille Mammsen skrev 2008-06-26 13:53:07 följande:
    Fick svar igen.....ligger på 700:- Hmmm...de är väl inte så bra pris när det är äldre modellen och har flera resor & år på nacken!! Kostade väl runt 900-1000:- ny...då!! Ingen koll ang detta så jag kan ju faktiskt va helt ute o cyklar?????????????
    Nej det var det ju inte, särskilt inte när dyr frakt tillkommer (den väger ju tydligen 3kg). Det blir inga bud från mig
    Älskade Edvin
  • ouiouioui
    martina78 skrev 2008-06-26 14:37:47 följande:
    De små hjulen ska riktas frammåt och sen skjuter du upp de vita plupparna, testa igen!
    Aha, de vita grejerna ska skjutas upp under den svarta plastdelen av chassit! Nu funkade det, tack!
  • madebyinferno
    ouiouioui skrev 2008-06-26 15:01:50 följande:
    Aha, de vita grejerna ska skjutas upp under den svarta plastdelen av chassit! Nu funkade det, tack!
    Så lite så, knölade själv med det en stund första gången...
    Trodde hjulen skulle vara in under vagnen men det var tvärt om
  • madebyinferno

Ingen som vill kommentera geckon??
    För och nackdelar och hur var det med Cam-klädslar??
    Passar Cam-ramen på gecko tro???

• leson76
    martina78 skrev 2008-06-26 15:28:57 följande:
    Ingen som vill kommentera geckon?? För och nackdelar och hur var det med Cam-klädslar?? Passar Cam-ramen på gecko tro???
    jag älskar min gecko!
    de som jämfört med cameleon har sagt att geckon är mer lättkörd och sen väger den 2 kg mindre.
    Den har snygg design och jag känner mig faktiskt lite..lättad över att det inte finns en massa klädslar att välja mellan.
  • leson76

förresten, det negativa är att sittdelen är några centimeter kortare oh att varukorgen rymmer mindre OCH sen tycker en del det är tråkigt att inte kunna välja och vraka bland alla fina klädslar ;)

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14