• Kajsan

Bugaboo tråden nr 14

Officiell hemsida: www.bugaboo.com

Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b71700.html

Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 21:12
    Ännu nyare bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m34979756.html

• Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14
  • madebyinferno
    leson76 skrev 2008-06-26 19:09:57 följande:
    jag älskar min gecko!de som jämfört med cameleon har sagt att geckon är mer lättkörd och sen väger den 2 kg mindre.Den har snygg design och jag känner mig faktiskt lite..lättad över att det inte finns en massa klädslar att välja mellan.
    leson76 skrev 2008-06-26 19:11:09 följande:
    förresten, det negativa är att sittdelen är några centimeter kortare oh att varukorgen rymmer mindre OCH sen tycker en del det är tråkigt att inte kunna välja och vraka bland alla fina klädslar ;)
    Har ju redan en Cam och en Bee (samt en Fun i källaren som jag tänkte se om jag kan byta till en gecko ) Älskar vagnar, särskilt att provköra olika modeller och jämföra
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • leson76
    martina78 skrev 2008-06-26 19:20:08 följande:
    Har ju redan en Cam och en Bee (samt en Fun i källaren som jag tänkte se om jag kan byta till en gecko) Älskar vagnar, särskilt att provköra olika modeller och jämföra
    oj, dyrt intresse! ;)
    en del tycker att geckon kan ersätta cameleon OCH been, hemska tanke va!? hahaha
  • Villefranche sur mer

Idag har min vagn kommit, johooo!!!
    Tyvärr hann affären stänga så jag kunde inte hämta ut den
    Men imorgon har jag den. Min första Bugga.
    Super kanon snabb leverans från Kidz shop. Me like!

• gbg77

nu har lillen blivit stor o vi har bytt tll sittdel. har bild i mitt galleri, nån med plus får gärna lägga den i bildtråden

• Fröken Småland
    Villefranche sur mer skrev 2008-06-26 19:33:13 följande:
    Idag har min vagn kommit, johooo!!!Tyvärr hann affären stänga så jag kunde inte hämta ut den Men imorgon har jag den. Min första Bugga.Super kanon snabb leverans från Kidz shop. Me like!
    Grattis! Tror du att du kan sova inatt?
  • Chaplin

Tänkte eventuellt beställa en cameleon därifrån i dagarna. Hur lång var leveranstiden?

Idag har min vagn kommit, johooo!!!Tyvärr hann affären stänga så jag kunde inte hämta ut den Men imorgon har jag den. Min första Bugga.Super kanon snabb leverans från Kidz shop. Me like!
  • madebyinferno
    leson76 skrev 2008-06-26 19:29:38 följande:
    oj, dyrt intresse! ;)en del tycker att geckon kan ersätta cameleon OCH been, hemska tanke va!? hahaha
    Jotack, har fått höra det av maken ett antal ggr Fick lova att inte köpa några nya vagnar efter Cammen men då insåg han inte hur mycket tillbehör det finns till den

Har ändrat intresset lite till att köpa gamla vrak och renovera dem och det säger han inte så mycket om tack och lov ännu iaf
    Ja de är superduper på Kidz, snabba och så otroligt trevliga och serviceinriktade

Tack för samtalet idag förresten THJ, blev paff men jätteglad
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • madebyinferno
    Chaplin skrev 2008-06-26 19:43:39 följande:
    Tänkte eventuellt beställa en cameleon därifrån i dagarna. Hur lång var leveranstiden?Villefranche sur mer skrev 2008-06-26 19:33:13 följande:
    Vill minnas att min kom på ett par dagar bara
  • Chaplin

Åh, jag vill verkligen beställa en NU!!! Men vi är inte riktigt helt överens här hemma. ATT vi ska köpa en är klart, men inte NÄR och fram för allt är vi inte ense om färg!

Jag vill så gärna ha något som är smidigt och bra nu när det är sommar och allt!

• Jimps

Jag och maken är fortfarande inte ense om färg. Vi beställde vår cam för flera veckor sedan men har inte hämtat ut den eftersom jag har bf den 14 juli. Han ville ha grå bas och offwhite top medan jag ville ha sand bas och brun topp. Efter mkt velande sa han att jag fick bestämma men nu försöker han få mig att ändra mig. Han tycker vi ska kolla med affären om det går att byta färger och eftersom han vet att jag gillar rosa så föreslår han att vi ska ta grå bas och rosa topp om det blir en tjej och blå topp om det blir en kille =)

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14