Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo tråden nr 14

Noas mamma skrev 2008-08-01 22:10:04 följande:

:o svar om vad???
    Om jag får hjälp me mitt lutande chassi! Butiken där den är köpt i går det inte snabbt!Lämnat ett medelande till dom,få se om någon ringer upp? Maila dom bild på vagnen idag oxå pga det är lååååååångt imellan butik o mig!

Kontaktade BB själv oxå...tyvärr fick jag ingen hjälp!!
  • Lille Mammsen
    Shoegirl skrev 2008-08-01 22:31:07 följande:
    Konstigt. Jag känner till folk som fått nya chassin pga av det.
    Inte jag...inte från BB iallafall! Måste "böka" me butiken *suck* *stöön*
  • Lille Mammsen

Noas mamma skrev 2008-08-01 22:29:47 följande:

aaah du har en gecko va? Jag saknar min *snyfftar* hade världens finaste röda gecko som jag gjorde mig av med och blev med en cam... lite små dumt då jag tycker bättre om geckon. Men de e ju flera som har lutande liggdelar, för de e väl de vi pratar om? Varför får man ingen hjälp med de för??
    Fick svar idag från BB att sådär ska den ej se ut/va (mailat bilder)!! Men att jag måste förska få hjälp av butiken iallafall! Om dom ej hjälper mig fast att dom skall göra detta (kommer dom säkert att göra...men att det typ tar flera månader för dom att få tummen ur *piiip*)försöka finna en annan butik som vill..... *suck* *söön*
  • Lille Mammsen

Noas mamma skrev 2008-08-01 22:37:34 följande:

gu va tråkigt! hoppas de löser sig, ring och gnäll tills dom tröttnar på dig är den trasig så hade jag nog kört den till affären och sedan krävt en ny vagn!
    Mmm...tyvärr finns butiken i andra änden av landet typ!!
  • Lille Mammsen
    Isanna skrev 2008-08-01 22:59:26 följande:
    mammsens: Vem på Bugaboo har du varit i kontakt med?
    Eden Lowenstein och Frida Trieb (Natali=sem.)
  • Lille Mammsen
    Natural skrev 2008-08-01 23:49:24 följande:
    Ingen som har tips på skötväska till Bugaboo?
    Har en OIOI stor sak=inge vidare på buggan,skiphop duo=ganska OK men för liten,Gucci=nja,Bugaboo´s egna= diggar just nu iallafall!
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-08-02 00:23:34 följande:
    haha o jag har druckit vin så jag vet snart inte vad jag pratar om hahahahahah
    Fy f-n....snurrig i bollen nu då Du Tänk väl på blommor o bin nu va eller ska du boka tid me storken igen Sorry... *biter mig i fingret* kan bli lite vulgo på för mycket kaffe
  • Lille Mammsen
    Kajsan skrev 2008-08-02 00:26:50 följande:
    I min strävan efter bästa skötväskan på Buggan leder nu FITNs denimväska.Den hänger perfekt!
    Å va e de för någon då Har ju NOLL koll......
  • Lille Mammsen
    WilliamNellyJamie skrev 2008-08-02 00:29:37 följande:
    om det är någon vaken kan ni hjälpa migJag har en vän som kan skicka vagn till mig från usa och jag undrar om ni vet något sätt att komma undan tullkan hon skriva att det är en present eller något liknande????HJÄLP!!!
    Tror mig minnas att man slipper tull om det står att värdet ligger under 500 kronor....men jag kan ha fel!? Finns säkert någon här som har bättre svar att ge................
  • Lille Mammsen
    WilliamNellyJamie skrev 2008-08-02 00:30:53 följande:
    jag har hittat massor med grejer i usa som är skiiiiiiiiiiiiiiiit billiga!!!!!VILL HA NU!!!!!!!
    Finns massor...tyvärr!! Tyvärr vill ej alla butiker skicka & jag har ej turen att känna någon där! Avis på dig om du har kontakter!!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14